Reklama

Autostrada Polska w cieniu kryzysu

Spadek koniunktury w budownictwie drogowym znajduje odzwierciedlenie w tegorocznej edycji targów Autostrada Polska w Kielcach.

Publikacja: 23.05.2013 00:29

Red

– To naj­lep­sze bran­żo­we tar­gi w kra­ju – krze­pił w dniu otwar­cia wy­sta­wy Lech Wi­tec­ki, szef Dy­rek­cji Ge­ne­ral­nej Dróg Kra­jo­wych i Au­to­strad. Za­po­wie­dział po­pra­wę ko­niunk­tu­ry już w przy­szłym ro­ku, ju­bi­le­uszo­wym dla kie­lec­kiej wy­sta­wy dro­go­wej. Na­dzie­je na lepszy 2014 rok zwią­za­ne są przede wszyst­kim z otworzeniem no­wej per­spek­ty­wy fi­nan­so­wej UE na pro­jek­ty in­fra­struk­tu­ry dro­go­wej, któ­rych za­koń­cze­nie pla­no­wa­ne jest na rok 2020.

Za­po­wiedź uru­cho­mie­nia  prze­tar­gów na in­we­sty­cje, któ­rych fi­nał za­pla­no­wa­ny zo­stał na rok 2020, to bar­dzo do­bry sy­gnał dla bran­ży, tym bar­dziej iż ba­da­nia wska­zu­ją, że w stosun­ku do okre­su sprzed dwóch lat zde­cy­do­wa­nie po­pra­wi­ła się ja­kość firm wykonawczych – mó­wił dy­rek­tor Wi­tec­ki.

400 wystawców prezentuje swoje ekspozycje na targach Autostrada Polska w Kielcach

Wy­sta­wa Au­to­stra­da Pol­ska to nie tyl­ko pre­zen­ta­cja naj­no­wo­cze­śniej­szych ma­szyn, któ­re do Kielc przy­wio­zły fir­my z 21 kra­jów świa­ta, w tym z USA, Chin, In­dii i Ro­sji. W pro­gra­mie tar­gów fi­gu­ru­ją tak­że po­ka­zy zdal­nie ste­ro­wa­nych ko­sia­rek i gi­gan­tycz­ne­go sprzę­tu drogowe­go. To tak­że bo­ga­ta ofer­ta se­mi­na­riów i sym­po­zjów, na któ­rych po­ru­szo­ny zo­sta­nie m.in. pro­blem prze­cią­żo­nych po­jaz­dów, kru­szyw al­ter­na­tyw­nych czy kon­tro­wer­sji wo­kół no­we­li­za­cji usta­wy o za­mó­wie­niach pu­blicz­nych.

Roz­po­czę­ta we wto­rek wy­sta­wa to jedna  z naj­więk­szych wśród im­prez or­ga­ni­zo­wa­nych cyklicz­nie przez Tar­gi Kiel­ce. Or­ga­ni­za­to­rzy spo­dzie­wa­ją się mniej­szej licz­by kon­trak­tów niż rok temu. Wy­staw­cy sku­pia­ją się przede wszyst­kim na na­wią­zy­wa­niu kon­tak­tów z poten­cjal­ny­mi in­we­sto­ra­mi i utrwa­la­niu fir­mo­we­go wi­ze­run­ku. Impreza potrwa do piątku 24 maja.

Reklama
Reklama

Nie­miec­kie bran­żo­we ba­da­nia Sto­wa­rzy­sze­nia Prze­my­słu Tar­go­we­go AUMA po­twier­dza­ją, że wła­śnie tar­gi są jed­nym z naj­sku­tecz­niej­szych spo­so­bów bu­do­wa­nia po­zy­cji mar­ke­tin­go­wej bu­dow­la­nych spół­ek w trud­nych cza­sach kry­zy­su i spad­ku za­mó­wień. To dla­te­go te­go­rocz­na Au­to­stra­da Pol­ska,  mi­mo bran­żo­wych trud­no­ści, sku­pi­ła jed­nak po­nad 400 wy­staw­ców.

Tar­gi Kiel­ce to trze­ci ośro­dek wy­sta­wien­ni­czy w Eu­ro­pie Środ­ko­wo­-Wschod­niej, or­ga­ni­za­tor po­nad 60 wy­staw i 400 kon­fe­ren­cji rocz­nie. Spół­ka ma 7 w peł­ni wy­po­sa­żo­nych hal wystawien­ni­czych, ze­wnętrz­ne te­re­ny na ekspozycje oraz po­li­gon dla po­ka­zów dynamicznych. Tar­gi Kiel­ce or­ga­ni­zu­ją oprócz Au­to­stra­dy Pol­skiej m.in. zna­ny Międzynarodo­wy Sa­lon Prze­my­słu Obron­ne­go MSPO i Mię­dzy­na­ro­do­we Tar­gi Prze­twór­stwa Two­rzyw Sztucz­nych PLASTPOL.

Biznes
Ostrzeżenie szefa NATO, eksport polskich kosmetyków i cła Meksyku na Chiny
Biznes
Nowa Jałta, czyli nieznane szczegóły planu Donalda Trumpa
Materiał Promocyjny
Polska jest dla nas strategicznym rynkiem
Biznes
MacKenzie Scott rozdaje majątek. Była żona Bezosa przekazała ponad 7 mld dolarów
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Biznes
Bruksela pod presją, kredyty Polaków i bariery handlowe w UE
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama