Reklama
Rozwiń
Reklama

Złapać szansę na sukces w czasach zarazy

Wygrywają teraz firmy, które potrafią skorzystać z wymuszonej przez pandemię zmiany zwyczajów konsumenckich albo oferują produkty i usługi pomagające przetrwać obecną sytuację.

Publikacja: 02.09.2020 21:00

Złapać szansę na sukces w czasach zarazy

Foto: Adobe Stock

– Wprawdzie w strategiach na najbliższe 12 miesięcy priorytetem dla dwóch trzecich firm jest zmniejszanie kosztów działalności, ale ponad połowa myśli o wprowadzaniu na rynek nowych produktów lub usług – mówi Katarzyna Dębkowska, kierownik zespołu prognoz gospodarczych Polskiego Instytutu Ekonomicznego, zwracając uwagę na wyniki sierpniowego badania PIE. Według niego, wiele przedsiębiorstw ocknęło się z szoku wywołanego pandemią i szuka już sposobów na rozwój biznesu, który w ostatnich miesiącach był luksusem dostępnym dla niewielu firm.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Miliardy dla startupów, UE uderza w eksport Chin i walka z korupcją w Kijowie
Biznes
Afera korupcyjna na Ukrainie, tania energia, Pekin puszcza oko do Madrytu
Biznes
Sebastian Kondracki: Bielik AI ma już milion pobrań. I w żadnym wypadku nie jest na sprzedaż
Patronat Rzeczpospolitej
Samodzielność to nowa waluta przyszłości
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Pożyczki z SAFE zagrożone, odwet Brukseli na Chinach i zwolnienie z relokacji
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama