W ubiegłym roku Melkovita wypracowała 3,028 mld zł przychodów. Były najwyższe w jej historii. W tym roku ma paść kolejny rekord.

Firma podaje, że 16–proc. wzrost przychodów w I połowie 2013 r. to efekt rozwoju dystrybucji na rynkach zagranicznych, głównie w Chinach i Rosji. Wzrost napędzają także inwestycje w bazę produkcyjną, m.in. w rozbudowę fabryk konfekcjonowania serów i produktów fermentowanych i proszkownię serwatki. Wartość inwestycji Mlekovity wyniesie w tym roku ok. 120 mln złotych.

– Wszystkie te działania pozwalają umacniać pozycję rynkową przedsiębiorstwa oraz utrzymać dynamiczny wzrost wartości marki Mlekovita. Celem naszej firmy jest bycie jedną z największych na rynku europejskim - komentuje Dariusz Sapiński, prezes grupy Mlekovity.

Mlekovita ma w sumie 13 zakładów produkcyjnych i 23 centra dystrybucyjne.