Dzięki temu zarówno lokalne firmy telekomunikacyjne, jak i konsumenci, będą mogli korzystać z atrakcyjnych cenowo produktów VoIP (telefonia internetowa).

- To kolejny krok na drodze umacniania naszej pozycji na rynkach południowoamerykańskich - mówi Darius Ner, prezes amerykańskiego oddziału spółki Comarch i podkreśla, że Brazylia jest bardzo silną gospodarką, jednym z najszybciej rozwijających się rynków świata. - Chcemy wspierać nie tylko operatorów telekomunikacyjnych działających w Brazylii, ale także w innych krajach w regionie, by umacniać nasze międzynarodowe portfolio klientów - dodaje.

Uruchomienie przez amerykańskiego operatora nowego produktu wspierać będzie dedykowane rozwiązanie Comarch złożone z modułów służących do bilingu, zarządzania klientem oraz budowy portali samoobsługowych dla abonentów. Produkty te są częścią Comarch BSS Suite, kompleksowej gamy systemów IT, które umożliwiają firmom telekomunikacyjnym usprawnienie bieżących działań biznesowych. Platforma Comarch umożliwia łatwe poszerzanie istniejących systemów o nowe funkcjonalności i ułatwia uruchamianie nowych usług (jak np. czat, wiadomości video czy telekonferencje), mediów (aplikacje mobilne) czy też dodatkowych modeli rozliczeń.

Wśród klientów Coamrch są już Vodafone, T-Mobile, Telefonica, czy E-Plus.