Dotychczas było to możliwe w oddziałach BIK. Szczegóły tego projektu PP i Biuro Informacji Kredytowej ujawnią jutro. To kolejny element nowej strategii Poczty Polskie, która polega na szukaniu nowych źródeł przychodu poza dostarczaniem listów.

Placówki Poczty stają się coraz nowocześniejsze i multifunkcyjne. Od kilku tygodni w 100 wybranych placówkach klienci mogą np. bezpłatnie skorzystać z bezprzewodowego internetu. Jest jeden warunek - dostęp do każdego hot-spotu zależy od zgody użytkownika na wyświetlanie reklam na ekranie swojego urządzenia mobilnego. Z usługi będą mogły skorzystać zarówno osoby, które przyjdą skorzystać z usług Poczty Polskiej, ale również inne osoby znajdujące się w zasięgu hot spotu.

- Zależało nam na tym, by zapewnić darmowy dostęp do internetu szerokiemu gronu klientów Poczty Polskiej. To na razie program pilotażowy i potrwa do 18 listopada – mówi Bogdan Andrzejewski, dyrektor biura zarządzania siecią w PP.