Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Vistuli wyniosły około 34,1 mln zł, czyli o 14,8 proc. więcej niż rok temu. To dobry wynik biorąc pod uwagę, że powierzchnia handlowa firmy była podobna jak rok temu, a ciepła i słoneczna pogoda nie sprzyjała sprzedaży. Pod tym względem Vistula wyróżniła się już drugi raz na tle konkurencji, podobnie jak we wrześniu, kiedy w przeciwieństwie do innych firm z branży wykazała dużą odporność na czynniki pogodowe i zwiększała sprzedaż.

W październiku wzrosty zanotowały oba segmenty. Przychody odzieżowego (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 19 mln zł, co oznacza wzrost o 13,4 proc. Narastająco od początku roku biznes ten wypracował 180,9 mln zł obrotów, o 9 proc. więcej niż przed rokiem.

W segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) przychody wyniosły około 11,6 mln zł, czyli o 7 proc. więcej niż rok temu. Od początku roku segment jubilerski zwiększył sprzedaż o 7 proc., do 124 mln zł.

Cała grupa od początku groku ma 337 mln zł przychodów, o 10 proc. więcej niż przed rokiem.

Dzisiaj przed południem akcje Vistuli drożeją o 1,15 proc., do 1,76 zł.