Aktualizacja: 13.01.2015 14:42 Publikacja: 13.01.2015 14:42
Promowali suplement diety na autyzm – zapłacą karę
Foto: Bloomberg
NourishLife pobierała słone opłaty za specyfik, sięgające 70 dolarów za opakowanie, żerując na nadziejach rodziców – twierdzi Jessica Rich, szefowa Biura Ochrony Konsumenta FTC. Według FTC spółka nie była w stanie poprzeć twierdzeń o właściwościach specyfiku wiarygodnymi i niezależnymi badaniami. Speak promowano w sieci i na konferencjach poświęconych autyzmowi. Sprzedaż odbywała się głównie za pośrednictwem internetu.
Wyszukiwarki internetowe wyświetlały linki do produktu po wprowadzeniu haseł w rodzaju "kłopoty z wymową u małych dzieci" albo "zdrowy rozwój mowy u dzieci". Rodzice, których świadectwa zamieszczono w sieci i których zaangażowano w promocję otrzymywali specyfik za darmo.
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Biały Dom szykuje nowe sankcje na Rosję, bo zmusić Kreml do zakończenia konfliktu na Ukrainie. Erste Group przej...
Choć Donald Trump postulował, by kraje NATO wydawały aż 5 proc. swojego PKB na obronność, to mimo buńczucznych z...
W Stoczni Wojennej w poniedziałek odbyło się symboliczne rozpoczęcie budowy, czyli tzw. palenie blach drugiej fr...
Stany Zjednoczone i Ukraina podpisały przełomową umowę surowcową, Polska boryka się z demograficznym kryzysem, a...
Poprawa rentowności, wzrost przychodów ze sprzedaży i znaczące ograniczenie straty – „Rzeczpospolita” jako pierw...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas