Reklama
Rozwiń
Reklama

Urządzenia mobilne podbiły świat

W sieci kupuje 75 proc. polskich internautów. Korzystanie przy tym z tabletów czy smartfonów deklaruje 25 proc. badanych.

Publikacja: 25.02.2015 21:00

Rynek mobilny od co najmniej dwóch lat jest w centrum uwagi branży e-handlu. Jednak choć sprzedaż um

Rynek mobilny od co najmniej dwóch lat jest w centrum uwagi branży e-handlu. Jednak choć sprzedaż umożliwiających robienie m-zakupów tabletów, jak i smartfonów rośnie błyskawicznie, to internauci są raczej ostrożni.

Foto: Bloomberg

Rynek mobilny od co najmniej dwóch lat jest w centrum uwagi branży e-handlu. Jednak choć sprzedaż umożliwiających robienie m-zakupów tabletów, jak i smartfonów rośnie błyskawicznie, to internauci są raczej ostrożni.

Z raportu Mobile Institute wynika, że zakupy mobilne robi co trzeci internauta. Jest to także 33 proc. osób, które mają co najmniej jedno urządzenie mobilne. Zgodnie z badaniem zakupy wyłącznie przy użyciu domowego komputera deklaruje 50 proc. kupujących w sieci internautów. Korzystania na zakupach wyłącznie ze smartfona deklaruje 7 proc. z tej grupy, a tablet wykorzystuje 5 proc.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Cyberatak na polskie biuro podróży. Wyciekły dane klientów
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Biznes
Centra usług widzą szansę w rozwoju AI. Czas transformacji
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Równe płace, równe szanse – Grupa Żabka ponownie z certyfikatem EQUAL-SALARY
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama