Urządzenia mobilne podbiły świat

W sieci kupuje 75 proc. polskich internautów. Korzystanie przy tym z tabletów czy smartfonów deklaruje 25 proc. badanych.

Publikacja: 25.02.2015 21:00

Rynek mobilny od co najmniej dwóch lat jest w centrum uwagi branży e-handlu. Jednak choć sprzedaż um

Rynek mobilny od co najmniej dwóch lat jest w centrum uwagi branży e-handlu. Jednak choć sprzedaż umożliwiających robienie m-zakupów tabletów, jak i smartfonów rośnie błyskawicznie, to internauci są raczej ostrożni.

Foto: Bloomberg

Rynek mobilny od co najmniej dwóch lat jest w centrum uwagi branży e-handlu. Jednak choć sprzedaż umożliwiających robienie m-zakupów tabletów, jak i smartfonów rośnie błyskawicznie, to internauci są raczej ostrożni.

Z raportu Mobile Institute wynika, że zakupy mobilne robi co trzeci internauta. Jest to także 33 proc. osób, które mają co najmniej jedno urządzenie mobilne. Zgodnie z badaniem zakupy wyłącznie przy użyciu domowego komputera deklaruje 50 proc. kupujących w sieci internautów. Korzystania na zakupach wyłącznie ze smartfona deklaruje 7 proc. z tej grupy, a tablet wykorzystuje 5 proc.

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Setki tysięcy Rosjan wyjedzie na majówkę. Gdzie będzie ich najwięcej
Biznes
Giganci łączą siły. Kto wygra wyścig do recyclingu butelek i przejmie miliardy kaucji?
Biznes
Borys Budka o Orlenie: Stajnia Augiasza to nic. Facet wydawał na botoks
Biznes
Najgorzej od pięciu lat. Start-upy mają problem
Biznes
Bruksela zmniejszy rosnącą górę europejskich śmieci. PE przyjął rozporządzenie