Reklama

9 mld zł rocznie na dzieci

Na Dzień Dziecka niespodziankę przygotuje 80 proc. konsumentów. Dlatego na zabawki wydajemy 2 mld zł.

Publikacja: 25.05.2015 15:58

9 mld zł rocznie na dzieci

Foto: Bloomberg

Nawet gdy na inne kategorie konsumenci ograniczają wydatki i zaciskają pasa, to po wydatkach na najmłodszych tego nie widać. Z najnowszego badania porównywarki cenowej Ceneo wynika, że z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka prezentów nie kupi tylko 17 proc. ankietowanych.

Większość Polaków planuje taki wydatek, a tylko co czwarty w tej grupie obdaruje wyłącznie jedno dziecko – pozostali planują kupić prezent dla kilku dzieciaków. Jak podaje firma, sprzedaż zabawek wzrasta w połowie maja niemal dwukrotnie.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Inwestorzy rozkręcają się nad Wisłą. Jest nowy rekord
Biznes
ChatGPT wchodzi w e-handel. Analityk przewiduje: udział Allegro może słabnąć
Biznes
Deregulacja: UKE chce zdjąć ostatnie obowiązki Orange Polska na rynku internetu
Biznes
Budżet UE na 2 bln euro, Rosja atakuje polską fabrykę, IATA krytykuje Brukselę
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Biznes
Wakacje w erze Donalda Trumpa: linie kasują loty do USA
Reklama
Reklama