Marki gigantów nowych technologii zyskują na wartości

Marka z logo jabłka jest warta prawie 247 mld dol., o 67 proc. więcej niż w 2014 r.

Publikacja: 27.05.2015 08:00

Marka z logo jabłka jest warta prawie 247 mld dol., o 67 proc. więcej niż w 2014 r.

Marka z logo jabłka jest warta prawie 247 mld dol., o 67 proc. więcej niż w 2014 r.

Foto: Bloomberg

Najdroższe brandy technologiczne: Apple, Google i Microsoft, tworzą pierwszą trójkę w tegorocznej edycji prestiżowego rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, który właśnie ogłosiły grupa komunikacyjna WPP i Millward Brown. Jak podkreślają w komentarzu do wyników zestawienia, to sukces iPhone'a 6 sprawił, że Apple odzyskał w tym roku pozycję lidera na liście BrandZ. W 2014 r. odebrał mu ją Google, który po niewielkim,

9–proc., wzroście musiał teraz zadowolić się ponownie drugim miejscem.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Aktywa oligarchów trafią do firm i osób w Unii poszkodowanych przez rosyjski reżim
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne