Reklama
Rozwiń
Reklama

Polski potentat meblarski rozważa przejęcia za granicą. Kto jest na celowniku?

Trzeci w Europie producent mebli biurowych, wywodzący się z Krosna Nowy Styl, szuka potencjalnych celów do przejęcia. Po Niemczech, Francji i Szwajcarii, teraz może przyjść czas na Skandynawię.

Publikacja: 17.01.2025 09:00

Grupa Nowy Styl sprzedaje m.in. krzesła stadionowe, na zdjęciu obiekt w Nicei

Grupa Nowy Styl sprzedaje m.in. krzesła stadionowe, na zdjęciu obiekt w Nicei

Foto: Grupa NOWY STYL

- Analizujemy możliwości przejęcia firm na rynkach europejskich, gdzie jeszcze tego nie zrobiliśmy. Bardzo ciekawa wydaje nam się Skandynawia, gdzie już realizujemy kontrakty dla odbiorców publicznych. To kraje dość hermetyczne, gdzie klienci mają inny gust i wysokie wymagania co do jakości, obowiązują lokalne certyfikaty i trudniej tam sprzedawać, nie będąc na miejscu w postaci lokalnej marki. Może to być firma produkcyjna lub dystrybucyjna – mówił dziennikarzom prezes Nowego Stylu Adam Krzanowski. Wspomniał też o zainteresowaniu firmami z takich krajów jak Wielka Brytania, Belgia czy Austria.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Nvidia zaskakuje Wall Street – akcje rosły po publikacji raportu
Materiał Promocyjny
Polska „tygrysem wzrostu”, ale potrzebuje kapitału i innowacji
Biznes
Dopłaty do elektryków na wyczerpaniu, spór o Nexperię, uproszczenia przepisów AI
Biznes
Co myślimy o systemie kaucyjnym? Nowe badanie
Biznes
Kreml ma nowego terrorystę. Były szef Jukosu na czarnej liście
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Patronat Rzeczpospolitej
Co 8. polska przedsiębiorczyni przy pozyskiwaniu finansowania doświadczyła trudności związanych z płcią. Najnowsze dane
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama