Aktualizacja: 26.04.2025 13:24 Publikacja: 23.08.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Aż 86 proc. polskich firm, które działają już na zagranicznych rynkach (eksportują, albo rozwijają tam biznes), planuje dalszą ekspansję, w której duże znaczenie ma jakość kapitału ludzkiego, zarówno w Polsce, jak i na zagranicznych rynkach – wynika z badania EY, które objęło ponad 300 firm, a które „Rzeczpospolita” opisuje jako pierwsza.
Co więcej, aż 84 proc. badanych przedsiębiorstw obecnych już za granicą uwzględnia w swoich planach rozwoju sytuację na rynkach pracy w wybranych krajach, przy czym w 37 proc. firm ta kwestia ma duży wpływ na decyzje o kierunku międzynarodowej ekspansji.
Od ostrzeżeń, by nie opuszczać USA nawet na krótko, po wskazówki dotyczące ukończenia studiów – amerykańskie uni...
Chiny szukają porozumienia z Unią Europejską, sen (a raczej jego brak) kosztuje Polskę 8 mld zł rocznie, a WIG p...
Dla wielu podmiotów, z którymi rozmawiamy, kwestie ESG są ważne dla właściciela, inwestora, pracowników, kontrah...
Trwa konkurs „Voice Impact Award” na najlepszy tekst dziennikarski. Pula nagród to aż 80 tys. zł. Zgłoszenia moż...
Światowe Forum Ekonomiczne w szwajcarskim kurorcie Davos słynęło jako miejsce spotkań najważniejszych polityków,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas