Reklama

Światłowodowe zyski Orange Polska dzielą analityków. Co planuje telekom?

Ceny abonamentów za usługi telekomu nadal będą szły w górę w tym roku i kolejnych latach. Za to konsumenci wybierają obecnie tańsze smartfony niż jeszcze przed rokiem. Główne źródło wzrostu zysku Orange Polska jest jednak inne. I dzieli analityków.

Publikacja: 24.07.2024 17:04

Orange Polska

Orange Polska

Foto: Bloomberg

Zwiększyć liczbę zdobywanych klientów przy jednoczesnym podnoszeniu średnich rachunków, które płacą i przyspieszyć budowę sieci 5G wykorzystującej pasmo C wygrane w aukcji to główne priorytety zarządu Orange Polska na drugą połowę 2024 roku.

- Chcemy wykorzystać dwa silne sezony sprzedażowe drugiego półrocza, aby zwiększyć wolumen klientów i ich wartość – powiedziała w środę Liudmila Climoc, prezeska Orange Polska. - Po drugie ważnym celem jest rozbudowa sieci 5G ze względu na wymagający harmonogram. To istotne ze względu na to, że ta sieć zapewnia klientom lepszą jakość usług – powiedziała szefowa telekomu. - Więcej czasu poświęcimy też przygotowaniu nowej średnioterminowej strategii, którą zaprezentujemy w pierwszej części przyszłego roku – zapowiedziała Climoc. Nie chciała zdradzić, w którym kierunku pójdzie nowa strategia.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Lotniska się rozwijają pomimo prawa zamówień publicznych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Europa w zielonym garniturze – czas na korektę kursu
Biznes
Ogromna awaria internetu. Nie działa wiele popularnych aplikacji
Materiał Promocyjny
Black Friday 2025 już niedługo. Co warto kupić?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Trump daje szansę Putinowi, wydatki socjalne windują dług, Wlk. Brytania i OZE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama