Reklama
Rozwiń
Reklama

Dwutygodniowe rodzinne urlopy w kraju przeszły do historii. Nowe plany wakacyjne Polaków

Na tydzień, albo i krócej. Na noclegi nie więcej niż 200 złotych za osobę za noc. Miejsce pobytu wybierane starannie, po przejrzeniu oferty wielu obiektów. Takie są wyjazdowe preferencje Polaków decydujących się na urlop w kraju.

Publikacja: 19.06.2024 14:57

Dwutygodniowe rodzinne urlopy w kraju przeszły do historii. Nowe plany wakacyjne Polaków

Foto: AdobeStock

45,2 proc. Polaków wyjedzie z rodziną, a 37,5 proc. we dwoje. Pozostałe 17,3 proc. wyruszy na wakacje w gronie większej grupy znajomych — wynika z ankiety serwisu Nocowanie.pl.

– Przy czym mówimy tu o rezerwacjach indywidualnych, które nie obejmują zorganizowanego wypoczynku dzieci w ośrodkach wypoczynkowych czy obiektach kolonijnych – podkreśla Agnieszka Rzeszutek, ekspert Nocowanie.pl. – Bez względu na to, w jakiej konfiguracji wybieramy się na wakacje, jedno jest pewne: dwutygodniowe rodzinne urlopy w kraju przeszły do historii. Utrzymuje się trend krótkich, ale częstszych wyjazdów – przedstawia wnioski z badania.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Biznes
Plan USA dla Ukrainy, AI uderza w copywriterów i impas na COP30
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Wojna Putina zatapia stocznie Rosji. Nie płacą i zwalniają
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama