Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.07.2025 00:37 Publikacja: 02.02.2024 03:00
Foto: Adobe Stock
Najbardziej zautomatyzowany obszar działalności zakupowej firm to fakturowanie – wynika z badania platformy Marketplanet oferującej zakupy B2B. Przeprowadzono je wśród niemal 300 menedżerów z działów zakupów w dużych firmach najróżniejszych branż, jak usługi, produkcja czy handel.
Wynika z niego, że ogółem ponad 34 proc. menedżerów ocenia automatyzację procesów w swojej firmie dobrze, a bardzo dobrze ponad 16 proc. Wysoko oceniany jest również obszar procurementu (ponad 55 proc. pozytywnych opinii). Jednocześnie z raportu wynika, że wciąż ponad 20 proc. firm nadal nie korzysta z żadnych narzędzi automatyzujących zakupy, co pokazuje, jak ogromny potencjał tkwi wciąż w tego rodzaju usługach.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
We wtorek odbył się chrzest i wodowanie ORP Jerzy Różycki. To pierwszy z dwóch okrętów rozpoznania radioelektron...
Donald Trump popiera 500-proc. cła na kraje wspierające machinę wojenną Putina. Orlen definitywnie rezygnuje z r...
Od doradztwa na etapie wyboru technologii, przez budowę, po wieloletnią obsługę stacji LNG. Jarosław Patyk, wice...
W 2024 roku rynek telekomunikacyjny w Polsce zwolnił tempo wzrostu, choć rachunki użytkowników operatorów poszły...
Północnoamerykański oddział rosyjskiego holdingu stalowego Evraz objętego sankcjami USA dostanie się amerykański...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas