Sprzedaż BMW, Mercedesa i Audi rośnie trzy razy szybciej niż aut popularnych

Sprzedaż samochodów prestiżowych marek rośnie trzy razy szybciej niż aut popularnych.

Publikacja: 26.01.2016 21:00

BMW X5 to najlepiej sprzedający się model tej marki w Polsce

BMW X5 to najlepiej sprzedający się model tej marki w Polsce

Foto: materiały prasowe

O blisko jedną czwartą zwiększyło w ubiegłym roku sprzedaż na polskim rynku BMW. Ta bawarska marka, która w tym roku obchodzi 100-lecie istnienia, znalazła w 2015 roku chętnych na ponad 9,5 tys. samochodów. Do tego dochodzi przeszło 1,2 tys. rejestracji aut pod marką Mini. – To był dla nas fantastyczny rok – powiedział Paul de Courtois, dyrektor generalny BMW Group Polska, na wtorkowym spotkaniu z dziennikarzami. W rezultacie BMW po raz szósty z rzędu znalazło się na pozycji lidera segmentu premium, wyprzedzając o blisko tysiąc zarejestrowanych aut Mercedesa i o półtora tysiąca kolejnego rywala – Audi.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP
Biznes
Komputronik pozyskał inwestora. Kurs szybuje
Biznes
Jak obniżyć ceny mieszkań? Cła na nawozy i plan podatkowy Trumpa
Biznes
Będą cła na nawozy z Rosji i Białorusi. Grupa Azoty częściowo zadowolona