Reklama

Sprzedaż BMW, Mercedesa i Audi rośnie trzy razy szybciej niż aut popularnych

Sprzedaż samochodów prestiżowych marek rośnie trzy razy szybciej niż aut popularnych.

Publikacja: 26.01.2016 21:00

BMW X5 to najlepiej sprzedający się model tej marki w Polsce

BMW X5 to najlepiej sprzedający się model tej marki w Polsce

Foto: materiały prasowe

O blisko jedną czwartą zwiększyło w ubiegłym roku sprzedaż na polskim rynku BMW. Ta bawarska marka, która w tym roku obchodzi 100-lecie istnienia, znalazła w 2015 roku chętnych na ponad 9,5 tys. samochodów. Do tego dochodzi przeszło 1,2 tys. rejestracji aut pod marką Mini. – To był dla nas fantastyczny rok – powiedział Paul de Courtois, dyrektor generalny BMW Group Polska, na wtorkowym spotkaniu z dziennikarzami. W rezultacie BMW po raz szósty z rzędu znalazło się na pozycji lidera segmentu premium, wyprzedzając o blisko tysiąc zarejestrowanych aut Mercedesa i o półtora tysiąca kolejnego rywala – Audi.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Wojna handlowa powraca, program Orka i bunt europejskiego przemysłu
Biznes
Przemysław Kuna, prezes UKE: Jestem i będę niezależnym regulatorem
Biznes
Startuje e-Board of Directors!
Biznes
Renault na czarnej liście Kremla. Symboliczny wpis
Biznes
Pekin zaostrza kontrolę eksportu metali ziem rzadkich, sprzedaż mieszkań rośnie
Reklama
Reklama