Aktualizacja: 26.01.2016 21:00 Publikacja: 26.01.2016 21:00
BMW X5 to najlepiej sprzedający się model tej marki w Polsce
Foto: materiały prasowe
O blisko jedną czwartą zwiększyło w ubiegłym roku sprzedaż na polskim rynku BMW. Ta bawarska marka, która w tym roku obchodzi 100-lecie istnienia, znalazła w 2015 roku chętnych na ponad 9,5 tys. samochodów. Do tego dochodzi przeszło 1,2 tys. rejestracji aut pod marką Mini. – To był dla nas fantastyczny rok – powiedział Paul de Courtois, dyrektor generalny BMW Group Polska, na wtorkowym spotkaniu z dziennikarzami. W rezultacie BMW po raz szósty z rzędu znalazło się na pozycji lidera segmentu premium, wyprzedzając o blisko tysiąc zarejestrowanych aut Mercedesa i o półtora tysiąca kolejnego rywala – Audi.
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Posłowie do Parlamentu Europejskiego poparli w czwartek podniesienie ceł na nawozy oraz niektóre rosyjskie i bia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas