Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.06.2025 13:13 Publikacja: 23.05.2023 03:00
VR
Foto: Shutterstock
Globalne wydatki w segmencie VR i AR w 2022 r. miały wartość 29,3 mld dol., prognoza na 2023 r. zakłada wzrost do 41,2 mld dol., a w 2026 r. rynek przekroczy poziom 100 mld dol. – wynika z danych Statisty.
– W 2022 r. sporo mówiło się o Metaverse i VR w związku ze zmianą nazwy z Facebook na Meta, co zapewne podgrzewało atmosferę. Jeśli chodzi o VR, to branża wciąż ma się dobrze – mówi Adrian Łapczyński, prezes EpicVR. Dodaje, że segment gier w VR ciągle rośnie. Największe zyski niepodzielnie cechują platformę Meta, czyli Oculus Quest.
W sobotę specjaliści ds. ratownictwa morskiego wydobyli na powierzchnię zatopiony superjacht brytyjskiego potent...
Tak dłużej być nie może - tak German Gref, prezes największego banku Rosji, komentuje całkowity brak nowych inwe...
Komisja Europejska poinformowała, że chińscy producenci sprzętu medycznego zostaną wykluczeni z unijnych zamówie...
Trump daje sobie czas na negocjacje z Iranem. Europa produkuje wciąż zbyt mało broni. Milionerzy opuszczają Wiel...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Rosyjska zbrojeniówka wytwarza więcej uzbrojenia niż w sumie przemysły Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Fran...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas