Jak zoptymalizować koszty funkcjonowania biura?

Pod pojęciem optymalizacji kosztów prowadzonej działalności kryje się takie zarządzanie wszelkiego rodzaju opłatami, które spowoduje ich obniżenie bez uszczerbku na jakości funkcjonowania firmy. Warto przy tym zwrócić uwagę na takie aspekty, jak koszty eksploatacyjne związane z najmem, racjonalne użytkowanie urządzeń czy sposób prowadzenia rozliczeń księgowo-finansowych.

Publikacja: 21.07.2016 13:53

Jak zoptymalizować koszty funkcjonowania biura?

Foto: 60085668

Przeważająca część przedsiębiorstw w Polsce decyduje się na najem powierzchni biurowych, zamiast inwestować we własne biuro, które wymagałoby zaangażowania sporego kapitału. Koszty związane z opłatami eksploatacyjnymi stanowią największą część ogólnych kosztów prowadzenia działalności.

Jak zoptymalizować koszty najmu biura?

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Po ostatnich awariach X Elon Musk obiecuje powrót do pracy w swoich firmach 24/7
Biznes
Czarnogórskie biznesy Olega Deripaski. Sankcje są, ale układy też
Biznes
Demograficzne wyzwania Polski: dzietność, migracje i przyszłość gospodarki
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP