Reklama

Biznes biało-czerwony

Jeśli rozłożymy koszulkę, kubek czy długopis na czynniki pierwsze, okaże się, że każda nitka, farba czy sprężynka powstała w Polsce i jest dziełem lokalnego rzemieślnika. A że to podnosi cenę i bluza z godłem czy symbolem Polski Walczącej kosztuje dużo więcej niż ciuch z sieciówki? Cóż, biznes patriotyczny ma swoje prawa.

Aktualizacja: 12.11.2016 16:34 Publikacja: 11.11.2016 23:01

Ubrania wiszą równo, w rzędach. Lewa strona dla panów, prawa dla pań. Na wprost nowości, a na środku gadżety i akcesoria. Królują czerń, szarości i khaki. W tle sączą się patriotyczne przyśpiewki, na ścianach wiszą portrety polskich żołnierzy. Salon odzieżowy Red is Bad, choć położony daleko od warszawskiego Śródmieścia, klienci znajdują bez trudu. Wśród nich są: młoda kobieta – przyszła po koszulkę dla biegaczy, 30–letni na oko mężczyzna w długim płaszczu i nastoletni chłopak, który uporczywie szuka ciepłej bluzy z godłem Polski.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Rosyjskie drony uderzyły w fabrykę polskiej firmy. Są ranni
Biznes
Ścięte rekomendacje dla producentów gier. Faworyt inwestorów jest już tylko jeden
Biznes
Putin ignoruje Trumpa, szansa dla sektora kosmicznego, chipy wracają do Chin
Biznes
Przedsiębiorcy boją się wyższych ceł Trumpa
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Biznes
Polak wrócił na Ziemię. Czy wykorzystamy kosmiczną szansę?
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama