Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.11.2016 16:34 Publikacja: 11.11.2016 23:01
Foto: Red is Bad
Foto: Red is Bad
Jeśli na damskiej koszulce są kwiaty, to tylko biało–czerwone, jeśli rysunek – to nawiązujący do jednej z polskich bitew. Część ubrań krzyczy przekazem. Inne mają dyskretną naszywkę po lewej stronie klatki piersiowej.
Foto: Red is Bad
Foto: Red is Bad
Foto: Red is Bad
Foto: Red is Bad
Paweł Szopa i Jakub Iwański rozpoczynali z 6 tys. zł w kieszeni. Dziś są jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek patriotycznych na polskim rynku.
Foto: Red is Bad
Foto: Red is Bad
Foto: Surge Polonia
Foto: Surge Polonia
Moda patriotyczna dopiero wychodzi z ukrycia. Wcześniej ubierana była głównie w turystyczny kicz albo kibicowskie gadżety, dziś jest dla wszystkich.
Foto: Surge Polonia
Foto: Surge Polonia
Surge Polonia. Wojciech Setny (na zdj.) i Mateusz Staroń mieli dość wątpliwej jakości koszulek z napisem „I love Poland”. Dlatego sami zaczęli produkować ubrania.
Foto: Fotorzepa
Hołd Ruski. Krzysztof Bazylewicz ma w ofercie ubrania, kubki, długopisy, książki, płyty i flagi. Nazwa marki nawiązuje do hołdu, jaki car złożył polskiemu królowi.
Foto: materiały prasowe
Foto: Hołd Ruski
Foto: Hołd Ruski
Foto: Hołd Ruski
Foto: Hołd Ruski
Foto: materiały prasowe
Robert Kupisz. Gdy projektant stworzył patriotyczną kolekcję, jego podkoszulki z orzełkiem nosiła większość celebrytów (m.in. Natalia Siwiec).
Foto: EAST NEWS
Ubrania wiszą równo, w rzędach. Lewa strona dla panów, prawa dla pań. Na wprost nowości, a na środku gadżety i akcesoria. Królują czerń, szarości i khaki. W tle sączą się patriotyczne przyśpiewki, na ścianach wiszą portrety polskich żołnierzy. Salon odzieżowy Red is Bad, choć położony daleko od warszawskiego Śródmieścia, klienci znajdują bez trudu. Wśród nich są: młoda kobieta – przyszła po koszulkę dla biegaczy, 30–letni na oko mężczyzna w długim płaszczu i nastoletni chłopak, który uporczywie szuka ciepłej bluzy z godłem Polski.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rosyjskie drony ostrzelały fabrykę grupy Barlinek w Winnicy w Ukrainie. „Zbrodnicza wojna Putina przybliża się d...
BM mBanku zmieniło rekomendacje dla giełdowych studiów. Zaleca sprzedaż akcji CD Projektu i 11 bit studios. A co...
Putin nie zamierza ulegać presji ze strony Trumpa. Polska może zyskać miliardy w sektorze kosmicznym, a amerykań...
Ponad połowa polskich firm obawia się wzrostu kosztów produkcji w wyniku wyższych ceł wprowadzonych przez USA. T...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Globalny rynek kosmiczny dynamicznie rośnie. To ogromna szansa dla ponad czterystu polskich podmiotów i całej go...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas