Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.03.2017 12:26 Publikacja: 03.03.2017 12:26
Foto: Pixabay
– Widzimy znaczny wzrost udziału sprzedaży oświetlenia LED-owego w całości handlu prowadzonego przez naszą firmę – zauważa w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Bogdan Skorupka, dyrektor segmentu oświetlenia przemysłowego w ES-SYSTEM. – Spodziewamy się utrzymania dynamiki wzrostu. Sądzimy, że w ciągu kilku lat sprzedaż oświetlenia tradycyjnego będzie odpowiadać za niewielki ułamek naszych przychodów.
Jak podkreśla, dziś LED-y odpowiadają za 60 proc. sprzedaży, podczas gdy w 2014 roku ich udział był dwukrotnie mniejszy.
Karol Nawrocki chce obniżki VAT i likwidacji podatku Belki. Sejm debatuje nad wpisaniem 4 proc. PKB na obronność...
Rok 2025 zaczął się dla branży kinowej mocnym tąpnięciem. Jednak po spadku z pierwszego kwartału nie ma już ślad...
Mimo nakazów Kremla, rosyjskie firmy energetyczne, transportowe i telekomunikacyjne, nie chcą przechodzić na ros...
W wykazie prac legislacyjnych Rady Ministrów ukazał się wyczekiwany projekt ustawy o opakowaniach i odpadach opa...
Na Wyspie Spichrzów, czyli najgorętszym turystycznie rejonie Gdańska, powstaje nowa inwestycja hotelowa
Biznes apeluje o współpracę rządu i prezydenta w kwestiach gospodarczych. Rozmowy Ukrainy i Rosji bez przełomu....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas