Reklama
Rozwiń
Reklama

Jak się nie wypalić zawodowo

Ta choroba cywilizacyjna jest często mylona jest z depresją. Niestety łatwo przeoczyć jej pierwsze objawy.

Aktualizacja: 08.04.2017 10:30 Publikacja: 08.04.2017 08:08

Aby uniknąć wypalenia zawodowego pracowników, trzeba umiejętnie zarządzać ich rozwojem.

Aby uniknąć wypalenia zawodowego pracowników, trzeba umiejętnie zarządzać ich rozwojem.

Foto: shutterstock

Polscy pracodawcy nie zdają sobie sprawy, jak wielkie straty ponoszą ich firmy przez wypalenie zawodowe u pracowników. Prawdą jest też, że na naszym terenie nie były prowadzone badania szacujące wpływ tego zjawiska na dochodowość przedsiębiorstwa. W Stanach Zjednoczonych mówi się o 300 mld dolarów strat dla gospodarki.

Wbrew pozorom nie jest to problem wyłącznie dużych korporacji. Z wypaleniem zawodowym mamy do czynienia także w małych i średnich firmach.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Miliardy dla startupów, UE uderza w eksport Chin i walka z korupcją w Kijowie
Biznes
Afera korupcyjna na Ukrainie, tania energia, Pekin puszcza oko do Madrytu
Biznes
Sebastian Kondracki: Bielik AI ma już milion pobrań. I w żadnym wypadku nie jest na sprzedaż
Patronat Rzeczpospolitej
Samodzielność to nowa waluta przyszłości
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Pożyczki z SAFE zagrożone, odwet Brukseli na Chinach i zwolnienie z relokacji
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama