Reklama

Prezes InPostu: Paczkomaty to tylko 15-18 proc. naszego sukcesu

Staramy się nie komentować poczynań konkurencji, ale mamy wrażenie, że część z naszych konkurentów postrzega nasz model biznesowy jako „kupię maszynę, rozstawię i skopiuję InPost” - mówi Rafał Brzoska, prezes InPostu, cytowany przez Business Insider Polska.

Aktualizacja: 19.02.2021 21:09 Publikacja: 19.02.2021 20:50

Rafał Brzoska, prezes InPostu

Rafał Brzoska, prezes InPostu

Foto: materiały prasowe

Na polskim rynku paczek robi się coraz goręcej. Niedawno światowy gigant e-handlu Amazon ogłosił, że wchodzi nad Wisłę ze swoim sklepem, który zapewni polskim klientom nowy wymiar zakupów, a lokalnym sprzedawcom pozwoli dotrzeć do znacznie większej liczby odbiorców niż dotychczas. PKN Orlen z kolei wchodzi w przesyłki kurierskie, a inne konkurencyjne firmy, takie jak Alibaba, Allegro czy Poczta Polska, zapowiedziały budowę własnych sieci automatów paczkowych w Polsce.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Rząd zamawia druk Poradnika Bezpieczeństwa. Ile za to zapłacimy i kiedy do nas dotrze?
Biznes
Trump w Londynie, 4 mld na cybertarczę i zapowiedź głębokich reform w Niemczech
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Biznes
Potężny atak hakerski. Wyciekły dane logowania ponad 140 tysięcy kont Polaków
Biznes
Sankcje na Rosję opóźnione, spór CDU–SPD i propozycja reparacji Prezydenta
Reklama
Reklama