Reklama

Prezes InPostu: Paczkomaty to tylko 15-18 proc. naszego sukcesu

Staramy się nie komentować poczynań konkurencji, ale mamy wrażenie, że część z naszych konkurentów postrzega nasz model biznesowy jako „kupię maszynę, rozstawię i skopiuję InPost” - mówi Rafał Brzoska, prezes InPostu, cytowany przez Business Insider Polska.

Aktualizacja: 19.02.2021 21:09 Publikacja: 19.02.2021 20:50

Rafał Brzoska, prezes InPostu

Rafał Brzoska, prezes InPostu

Foto: materiały prasowe

Na polskim rynku paczek robi się coraz goręcej. Niedawno światowy gigant e-handlu Amazon ogłosił, że wchodzi nad Wisłę ze swoim sklepem, który zapewni polskim klientom nowy wymiar zakupów, a lokalnym sprzedawcom pozwoli dotrzeć do znacznie większej liczby odbiorców niż dotychczas. PKN Orlen z kolei wchodzi w przesyłki kurierskie, a inne konkurencyjne firmy, takie jak Alibaba, Allegro czy Poczta Polska, zapowiedziały budowę własnych sieci automatów paczkowych w Polsce.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
SoftBank sprzedaje akcje Nvidii. Zainwestuje miliardy w sztuczną inteligencję
Biznes
Warren Buffett przekazuje miliardy i stanowisko CEO. Nadchodzi nowa era Berkshire
Biznes
Rodzina Trumpów miała finansowo udany rok
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama