Reklama
Rozwiń
Reklama

Prezes InPostu: Paczkomaty to tylko 15-18 proc. naszego sukcesu

Staramy się nie komentować poczynań konkurencji, ale mamy wrażenie, że część z naszych konkurentów postrzega nasz model biznesowy jako „kupię maszynę, rozstawię i skopiuję InPost” - mówi Rafał Brzoska, prezes InPostu, cytowany przez Business Insider Polska.

Aktualizacja: 19.02.2021 21:09 Publikacja: 19.02.2021 20:50

Rafał Brzoska, prezes InPostu

Rafał Brzoska, prezes InPostu

Foto: materiały prasowe

Na polskim rynku paczek robi się coraz goręcej. Niedawno światowy gigant e-handlu Amazon ogłosił, że wchodzi nad Wisłę ze swoim sklepem, który zapewni polskim klientom nowy wymiar zakupów, a lokalnym sprzedawcom pozwoli dotrzeć do znacznie większej liczby odbiorców niż dotychczas. PKN Orlen z kolei wchodzi w przesyłki kurierskie, a inne konkurencyjne firmy, takie jak Alibaba, Allegro czy Poczta Polska, zapowiedziały budowę własnych sieci automatów paczkowych w Polsce.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Biznes
Plan USA dla Ukrainy, AI uderza w copywriterów i impas na COP30
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Wojna Putina zatapia stocznie Rosji. Nie płacą i zwalniają
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama