Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.11.2017 20:00 Publikacja: 28.11.2017 20:00
Foto: Fotorzepa, Tomasz Jodłowski
A przecież to tylko ostatnia z naszych porażek w staraniach o te prestiżowe inwestycje. Wcześniej Czesi zgarnęli nam sprzed nosa inwestycję PSA i Toyoty, inną fabrykę PSA postawił na Słowacji, na ten kraj ostatecznie zdecydowała się także Kia, Hyundai wybrał Czechy, Mercedes zdecydował się na Węgry, gdzie działają także zakłady Audi i Suzuki.
Żeby się dobić, można przypomnieć nieudaną prywatyzację FSO, która doprowadziła do upadku niegdysiejszej dumy stolicy. Naszym ostatnim sukcesem w tej środkowoeuropejskiej rywalizacji było przyciągnięcie nowej fabryki Volkswagena, który pod Wrześnią rozpoczął już produkcję dostawczych crafterów. Fabryka samochodów to taki creme de la creme. Łączą się w niej wysiłki tysięcy poddostawców, ale i tak liczy się przecież finalny produkt.
Prezydent USA nie jest zainteresowany rozmową z Elonem Muskiem – oświadczył w piątek urzędnik Białego Domu. Zdra...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Ważne zwycięstwo prawne Brukseli nad oligarchami. Europejski Trybunał Sprawiedliwości w Luksemburgu (TSUE) wydał...
Polski przedsiębiorca Tomasz Węgrzyński zdecydował się sprzedać część zbudowanego przez lata wokół telewizji kab...
Rozmowa Trumpa z Xi Jinpingiem daje nadzieję na deeskalację, sektor IT liczy na odbicie dzięki rządowym programo...
Specjaliści wskazują, że za takim rozwiązaniem przemawia wiele argumentów natury zdrowotnej, społecznej i prawne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas