Koncerny motoryzacyjne stawiają na SUV-y

Powoli na rynek przebijają się auta hybrydowe. Natomiast dużo trudniej kierowcy przekonują się do aut z silnikami elektrycznymi.

Aktualizacja: 14.03.2018 20:41 Publikacja: 14.03.2018 20:00

– W tej chwili każdy producent uważa, że musi mieć SUV-a w ofercie. To fenomen, który trwa od dwóch–trzech lat. Dlatego i my nie zamierzamy rezygnować z takich modeli. Nie zmienia to faktu, że na poważnie przygotowujemy się do wprowadzenia limuzyny XXI wieku – mówi Jean-Philippe Imparato, prezes marki Peugeot.

I rzeczywiście podczas trwających targów samochodowych w Genewie francuska marka pokazała limuzynę 508 First Edition. To luksusowe auto dla prezesa uzależnionego od nowoczesnych technologii.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes
Armia kupuje wozy bojowe Borsuk. Umowa w czwartek
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Biznes
Porozumienie w Rijadzie na korzyść Rosji. Zespół ds. deregulacji Rafała Brzoski nie zwalnia tempa
Biznes
Szybki finał drugiej aukcji częstotliwości dla sieci 5G w Polsce
Biznes
Deregulacja zetnie kolejki do lekarza i usprawni obronność. Zespół Brzoski… chwali rząd
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Biznes
Obronność, AI i kryptowaluty walczą o deregulację
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście