Reklama
Rozwiń
Reklama

Koncerny motoryzacyjne stawiają na SUV-y

Powoli na rynek przebijają się auta hybrydowe. Natomiast dużo trudniej kierowcy przekonują się do aut z silnikami elektrycznymi.

Aktualizacja: 14.03.2018 20:41 Publikacja: 14.03.2018 20:00

Foto: Adobe Stock

– W tej chwili każdy producent uważa, że musi mieć SUV-a w ofercie. To fenomen, który trwa od dwóch–trzech lat. Dlatego i my nie zamierzamy rezygnować z takich modeli. Nie zmienia to faktu, że na poważnie przygotowujemy się do wprowadzenia limuzyny XXI wieku – mówi Jean-Philippe Imparato, prezes marki Peugeot.

I rzeczywiście podczas trwających targów samochodowych w Genewie francuska marka pokazała limuzynę 508 First Edition. To luksusowe auto dla prezesa uzależnionego od nowoczesnych technologii.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
„Buy European”, czyli… jak nie dać Amerykanom zarobić na rosyjskiej wojnie
Biznes
Geopolityka, gospodarka, technologie - prognozy Rzeczpospolitej na 2026
Biznes
Agnieszka Gajewska nową prezeską PwC w Europie Środkowo-Wschodniej
Biznes
Chińskie auta „widzą i słyszą” wszystko. A Europa jest ślepa
Biznes
Chińskie auta jak szpiedzy, blokada Wenezueli i nowe sankcje USA na Rosję
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama