Reklama

Koncerny motoryzacyjne stawiają na SUV-y

Powoli na rynek przebijają się auta hybrydowe. Natomiast dużo trudniej kierowcy przekonują się do aut z silnikami elektrycznymi.

Aktualizacja: 14.03.2018 20:41 Publikacja: 14.03.2018 20:00

Foto: Adobe Stock

– W tej chwili każdy producent uważa, że musi mieć SUV-a w ofercie. To fenomen, który trwa od dwóch–trzech lat. Dlatego i my nie zamierzamy rezygnować z takich modeli. Nie zmienia to faktu, że na poważnie przygotowujemy się do wprowadzenia limuzyny XXI wieku – mówi Jean-Philippe Imparato, prezes marki Peugeot.

I rzeczywiście podczas trwających targów samochodowych w Genewie francuska marka pokazała limuzynę 508 First Edition. To luksusowe auto dla prezesa uzależnionego od nowoczesnych technologii.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Banki a klimat, TikTok i polsko-ukraińska umowa dronowa
Biznes
Biotechnologiczne spółki z szansą na wzrosty
Biznes
Rząd zamawia druk Poradnika Bezpieczeństwa. Ile za to zapłacimy i kiedy do nas dotrze?
Biznes
Trump w Londynie, 4 mld na cybertarczę i zapowiedź głębokich reform w Niemczech
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Reklama
Reklama