Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.10.2018 17:03 Publikacja: 14.10.2018 16:59
Foto: Archiwum
Rozporządzenie nr 661 Parlamentu Europejskiego i Rady Europejskiej z 13 lipca 2009 dotyczące warunków homologacji mogłoby zostać zmienione w styczniu 2019. Na salonie w Paryżu szef Michelina, Jean-Dominique Senard był dobrej myśli, że testowanie zużytej opony zostanie przy tej okazji zaliczone do nowej procedury. — Trzeba zwracać uwagę na osiągi opony, kiedy jest nowa, ale również, gdy jest stara. Należy zatem zmienić przepisy — powiedział na spotkaniu z dziennikarzami.
Michelin mógłby skorzystać na tym wobec konkurentów. W maju przeprowadził w Niemczech próby w obecności urzędnika sądowego, pozwalające wykazać, że jego opony zachowują zdolność hamowania na mokrej nawierzchni do prawnego limitu zużycia bieżnika do głębokości 1,6 mm, dzięki zwłaszcza ukrytym rzeźbieniom w gumie, które wyłaniają się w miarę zużycia opony.
Warren Buffett przekazał kolejne 6 miliardów dolarów w akcjach Berkshire Hathaway na rzecz Gates Foundation i cz...
Portugalska prokuratura i służba wywiadu finansowego prowadzą dochodzenie w sprawie prania pieniędzy i naruszeni...
Umowę kredytową na 3,7 mld zł podpisał z konsorcjum banków Światłowód Inwestycje, joint venture Orange Polska i...
Szczyt Unii Europejskiej kończy się bez porozumienia w sprawie nowych sankcji na Rosję. Biznes coraz mocniej dom...
Przy okazji szczytu NATO w Hadze oficjalnie potwierdzono, że wojska sojusznicze wzmocnią wschodnią flankę na pół...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas