Wietnamczycy, Rosjanie czy Ukraińcy – to przede wszystkim do nich kieruje swoją ofertę nowy wirtualny operator komórkowy. Tanie połączenia zagraniczne z komórki do rodzinnych krajów – na poziomie kilkudziesięciu groszy za minutę – mają stanowić wabik na tych klientów.
Mediatel spodziewa się pozyskać ich do końca roku ok. 20 tys. Jeżeli się uda, projekt ma przynosić spółce 5 – 6 mln zł rocznie (dla porównania w tym roku Mediatel spodziewa się 175 mln zł przychodów ze sprzedaży). Mediatel nie jest jedyną firmą, która zauważyła potencjał grup etnicznych w Polsce. Już wcześniej podobną ofertę wprowadziła sieć Heyah. Mediatel chce wykorzystać fakt, że jedna ze spółek grupy od lat oferuje tanie połączenia zagraniczne za pośrednictwem sieci stacjonarnej. Liczy, że użytkownicy kart telefonicznych Telepin będą kupować usługi komórkowe Telepin Mobi.
– Migracja z usługi stacjonarnej na usługę komórkową jest przez nas przewidziana i pożądana. Użytkownik Telepin Mobi powinien przynosić