Skonsolidowane przychody Dialogu wyniosły w okresie kwiecień-czerwiec 2011 r. 125,6 mln zł wobec nieco ponad 129 mln zł przed rokiem.
KGHM, właściciel Dialogu, podał w komentarzu do danych spółki zależnej że spadek nastąpił głównie w obszarze tradycyjnych usług głosowych oraz usług kierowanych do abonentów innych telekomów (Telekomunikacji Polskiej), czyli tzw. WLR, BSA oraz usług głosowych świadczonych za pomocą prefiksu.
Liczba linii transmisji danych (stacjonarnego Internetu) obsługiwanych przez Dialog skurczyła się w kwartał o 1,5 tys. do 155 tys.
Ubytek bilansowały nieco wzrosty wpływów odnotowywane ze sprzedaży usług telewizji cyfrowej, czy usług mobilnych.
Z pakietu trzech usług (telefon, Internet, telewizja IPTV) korzystało na koniec czerwca o 2,6 tys. abonentów więcej niż w marcu (ich grono urosło do 40,9 tys.). Aktywnych kart SIM umożliwiających korzystanie z usług telefonii mobilnej i takiegoż Internetu przybyło w II kw. 8,2 tys. i na koniec czerwca było ich 38,9 tys.