Tak zde­cy­do­wa­ła Ge­ne­ral­na Dy­rek­cja Dróg Kra­jo­wych i Au­to­strad.

Szcze­li­ny na A2 po­ja­wi­ły się w as­fal­to­wej pod­bu­do­wie au­to­stra­dy. Jak wy­ja­śnia Ur­szu­la Nel­ken, rzecz­nik GDD­KiA, ta­kie szcze­li­ny zda­rza­ją się czę­sto i nie zagrażają trwa­ło­ści dro­gi. Mo­gły powstać pod­czas ostat­nich mro­zów, gdy w no­cy przy grun­cie by­ło -30 stop­ni.

Kosz­ty na­praw po­nio­są wy­ko­naw­cy – Bu­di­mex, Stra­bag, Eu­ro­via, Mo­sto­stal War­sza­wa i DSS. To samo czeka  fir­my bu­du­ją­ce in­ne od­cin­ki dróg, jeśli po­ja­wią się tam uster­ki.

Ca­ły 91-km frag­ment A2 ma być go­to­wy w paź­dzier­ni­ku 2012 r. Tra­sa ma być prze­jezd­na na Eu­ro 2012.