City Interactive buduje zaplecze sprzedażowe dla gier „Sniper 2" oraz „Combat Wings: The Great Battles of World War II", których premiery planowane są jeszcze na bieżące półrocze. Giełdowa spółka podpisała umowę z Namco Bandai dotyczącą sprzedaży obu tytułów w Wielkiej Brytanii, Włoszech, Hiszpanii i Grecji. Gra "Sniper 2", której premiera planowana jest na II kwartał, zostanie wydana w wersji na konsole PS3 i Xbox360 oraz komputery PC. Drugi z tytułów (trafi na sklepowe półki już w marcu), oprócz trzech wymienionych platform, ukaże się też na Nintendo Wii.
- Umowa, którą podpisaliśmy z Namco Bandai ma wyłącznie charakter dystrybucyjny. Nie oddaliśmy partnerowi licencji na wydawanie obu gier co oznacza, że jego marża pozostanie na poziomie kilkunastu procent – podkreśla Marek Tymiński, prezes City Interactive. W modelu, gdy producent udziela innej firmie licencji na wydanie gry (tak działa na zagranicznych rynkach CD Projekt Red), marża partnera jest istotnie wyższa.
City Interactive szacuje, że przychody ze współpracy z Namco Bandai sięgną co najmniej 9 mln zł. Po dziewięciu miesiącach 2011 r. spółka miała 66 mln zł przychodów i 16,8 mln zł zysku netto.
Umowa z Namco Bandai jest kolejną, którą w ostatnich dniach podpisał City Interactive i dotyczącą sprzedaży „Snipera 2" i „Combat Wings: The Great Battles of World War II". W Japonii za dystrybucję tytułów będzie odpowiadała spółka Cyberfront Corporation. Zobowiązała się, że sprzeda w Japonii obie gry za co najmniej 1 mln euro.
Marek Tymiński powiedział ponadto „Parkietowi", że spółka zakończyła już rozliczenia z Vivid Games, która to firma, na zlecenie City Interactive, produkowała mobilną wersję „Snipera". W lutym giełdowa firma wypowiedziała umowę partnerowi i zdecydowała, że samodzielnie dokończy projekt. Tytuł ma trafić na rynek równocześnie z premierą „Snipera 2". – Vivid Games przekazał nam już wszystkie materiały i kody źródłowe. Ze swojej strony uregulowaliśmy wszystkie płatności. Temat uważam za zamknięty – podsumowuje Tymiński.