Bubbleology chce pobić Polskę

Polska jest drugim po Wielkiej Brytanii krajem, który zaczęła zdobywać sieć barów Bubbleology. W 2013 r. jej lokalne mają pojawić się w naszych największych miastach

Publikacja: 28.05.2012 05:55

Pierwszy polski bar Bubbleology, serwujący napoje herbaciane z kulkami tapioki, tzw. bubble tea, od kilku tygodni działa w centrum Warszawy. Kolejny ma powstać w stolicy jesienią tego roku.

– Warszawa to naturalny wybór. To największe i najbardziej wymagające miasto w Polsce. To także najciekawszy rynek, gdzie szybko wyłapuje się trendy, a także można najłatwiej sprawdzić, czy wszelkie nowości typu Bubbleology mają potencjał – mówi „Rz" Jurek Dytkiewicz z Bubbleology Polska.

Plany dystrybutora napoju herbacianego nie kończą się na stolicy. – Wiosną 2013 roku chcielibyśmy mieć kilka własnych lokali w większych miastach w Polsce. Zamierzamy również udzielać 5 – 8 licencji na prowadzenie punktów – zapowiada Jurek Dytkiewicz.

Polska jest drugim krajem w Europie, poza Wielką Brytanią, na którym pojawiło się Bubbleology. – Polacy są gotowi na nowe smaki, które mogą wzbogacić i urozmaicić ich codzienne menu. Z perspektywy czasu widzimy, że pomysł się sprawdza – uważa Jurek Dytkiewicz.

Pomysłodawcą barów Bubbleology i ich współwłaścicielem w Wielkiej Brytanii jest Assad Khan. Pierwszy bar Bubbleology w Londynie otworzył w kwietniu 2011 r. w dzielnicy Soho. Kolejny uruchomił dwa miesiące później w domu handlowym Harvey Nichols w tamtejszym Knightbridge. Punkty serwujące herbatę działają także w jego filiach w Dublinie, Menchesterze, Leeds i Edynburgu.

W tym roku w stolicy Wielkiej Brytanii mają powstać dwa kolejne bary Bubbleology. Oprócz Polaków Khan chce zarazić buble tea także inne kraje w Europie. W 2012 r. placówki Bubbleology mają ruszyć w czeskiej Pradze, Szwajcarii, we Włoszech oraz Austrii.

Początki bubble tea sięgają lat 80. ubiegłego wieku. Zaczynała jako napój sprzedawany na straganie na nocnym bazarze w Tajpej. Wkrótce bubble tea stała się popularna w Nowym Jorku, Los Angeles, Kanadzie, Australii i całej Azji. Dziś, tylko na Tajwanie, istnieje ponad 8 tys. barów serwujących ten napój.

Pierwszy polski bar Bubbleology, serwujący napoje herbaciane z kulkami tapioki, tzw. bubble tea, od kilku tygodni działa w centrum Warszawy. Kolejny ma powstać w stolicy jesienią tego roku.

– Warszawa to naturalny wybór. To największe i najbardziej wymagające miasto w Polsce. To także najciekawszy rynek, gdzie szybko wyłapuje się trendy, a także można najłatwiej sprawdzić, czy wszelkie nowości typu Bubbleology mają potencjał – mówi „Rz" Jurek Dytkiewicz z Bubbleology Polska.

Biznes
Donald Trump rozważa sprzedaż czerwonej Tesli – symbolu poparcia dla Elona Muska
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Biznes
Oligarchowie - Unia Europejska: 0-5. Nie będzie zdejmowania sankcji
Biznes
Gigantyczne przejęcie w telekomunikacji. Hurtownik światłowodowy na zakupach
Biznes
Trump rozmawia z Xi, nowa pomoc dla Ukrainy i rekordowe inwestycje w energię
Biznes
Czy należy zakazać reklamy alkoholu? Eksperci są zgodni