Wartość umowy to 19,633 mln euro brutto, poinformowała spółka w raporcie.
Aktualizacja: 05.10.2012 19:43 Publikacja: 05.10.2012 19:43
Wartość umowy to 19,633 mln euro brutto, poinformowała spółka w raporcie.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: ekonomia24
Ostrej krytyce został poddany na posiedzeniu połączonych komisji sejmowych system kaucyjny dla butelek zwrotnych...
Stany Zjednoczone przygotowują nowe sankcje na rosyjski sektor energetyczny, aby zwiększyć presję na Moskwę do z...
Europa deklaruje gotowość do zagwarantowania bezpieczeństwa Ukrainie, sektor AI apeluje o wstrzymanie AI Act, a...
Branża technologiczna domaga się zawieszenia kontrowersyjnych regulacji dla sztucznej inteligencji. Rodzima izba...
O przewadze konkurencyjnej w coraz większym stopniu decyduje wykorzystywanie innowacyjnych rozwiązań, w tym sztu...
W świecie, w którym coraz częściej liczy się wygoda, szybkość i realne korzyści z codziennych wyborów, programy lojalnościowe zyskują na znaczeniu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas