Reklama

Sojusz konkurentów w mobilnej aplikacji „Zamów Zakupy"

Alma24.pl, Frisco.pl i A.pl znalazły się na wspólnej platformie zakupowej, dostępnej na smartfonie

Aktualizacja: 18.12.2012 21:48 Publikacja: 18.12.2012 15:27

Sojusz konkurentów w mobilnej aplikacji „Zamów Zakupy"

Foto: Listonic.pl

Trzej wielcy rywale na polskim internetowym rynku spożywczym zjednoczeni pod jednym dachem – ten cud udał się aplikacji mobilnej "Zamów Zakupy" stworzonej przez polskiego mistrza list zakupowych Listonic. Pomysł jest nowy – nikt na polskim rynku podobnej unii nie zawiązał, a na świecie istnieje zaledwie kilka podobnych rozwiązań.

To rozwiązanie dla tych wszystkich, którzy robią zakupy spożywcze online – tyle że teraz mogą to zrobić z poziomu swojego smartfonu i w ramach jednej aplikacji mają wybór pomiędzy ofertami trzech dużych e-sklepów.

– Almę, Frisco i A.pl przekonało do nas to, że jesteśmy dla nich nowym, niekonkurencyjnym kanałem sprzedaży, i to dość znaczącym, bo Listonic.pl ma bazę ponad 350 tys. użytkowników – mówi Filip Miłoszewski, współwłaściciel Listonic.pl, łódzkiej firmy oferującej internetowe i mobilne aplikacje do tworzenia interaktywnych list zakupów. Dodaje, że firma pracuje teraz nad rozwinięciem oferty zakupów w swojej najnowszej aplikacji, finalizując rozmowy z kolejnymi dwoma dużymi partnerami. Z kilkoma innymi wciąż pertraktuje.

Aplikacja "Zamów Zakupy" działa dopiero od trzech tygodni i w tym czasie pobrało ją około 6 tys. osób. Do końca tego roku ma ich być już około 10 tys.

- Nasze prognozy na 2013 rok zależą od tego, ilu jeszcze partnerów uda nam się pozyskać do tego projektu – twierdzi Miłoszewski. – Natomiast widzimy wyraźnie, że polski rynek aplikacji mobilnych bardzo przyśpieszył w ostatnim czasie, w związku z tym przewidujemy, że liczba użytkowników naszej pierwotnej aplikacji, Listonic.pl, wzrośnie w 2013 roku do około 1 mln.

Reklama
Reklama

Łódzka firma chce w przyszłym roku wyjść ze swoim najnowszym pomysłem za granicę, a na pierwszy ogień wybrała Stany Zjednoczone.

- To obiecujący kierunek, bo mobile commerce czekają wielokrotne wzrosty, a mamy produkt, który bez kompleksów może konkurować z najlepszymi aplikacjami zakupowymi z USA – twierdzi Miłoszewski.

Biznes
Chińskie auta „widzą i słyszą” wszystko. A Europa jest ślepa
Biznes
Chińskie auta jak szpiedzy, blokada Wenezueli i nowe sankcje USA na Rosję
Biznes
Chiński „szpieg” na kółkach. Czy chińskie samochody są bezpieczne?
Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama