Trzej wielcy rywale na polskim internetowym rynku spożywczym zjednoczeni pod jednym dachem – ten cud udał się aplikacji mobilnej "Zamów Zakupy" stworzonej przez polskiego mistrza list zakupowych Listonic. Pomysł jest nowy – nikt na polskim rynku podobnej unii nie zawiązał, a na świecie istnieje zaledwie kilka podobnych rozwiązań.
To rozwiązanie dla tych wszystkich, którzy robią zakupy spożywcze online – tyle że teraz mogą to zrobić z poziomu swojego smartfonu i w ramach jednej aplikacji mają wybór pomiędzy ofertami trzech dużych e-sklepów.
– Almę, Frisco i A.pl przekonało do nas to, że jesteśmy dla nich nowym, niekonkurencyjnym kanałem sprzedaży, i to dość znaczącym, bo Listonic.pl ma bazę ponad 350 tys. użytkowników – mówi Filip Miłoszewski, współwłaściciel Listonic.pl, łódzkiej firmy oferującej internetowe i mobilne aplikacje do tworzenia interaktywnych list zakupów. Dodaje, że firma pracuje teraz nad rozwinięciem oferty zakupów w swojej najnowszej aplikacji, finalizując rozmowy z kolejnymi dwoma dużymi partnerami. Z kilkoma innymi wciąż pertraktuje.
Aplikacja "Zamów Zakupy" działa dopiero od trzech tygodni i w tym czasie pobrało ją około 6 tys. osób. Do końca tego roku ma ich być już około 10 tys.
- Nasze prognozy na 2013 rok zależą od tego, ilu jeszcze partnerów uda nam się pozyskać do tego projektu – twierdzi Miłoszewski. – Natomiast widzimy wyraźnie, że polski rynek aplikacji mobilnych bardzo przyśpieszył w ostatnim czasie, w związku z tym przewidujemy, że liczba użytkowników naszej pierwotnej aplikacji, Listonic.pl, wzrośnie w 2013 roku do około 1 mln.