Sojusz konkurentów w mobilnej aplikacji „Zamów Zakupy"

Alma24.pl, Frisco.pl i A.pl znalazły się na wspólnej platformie zakupowej, dostępnej na smartfonie

Aktualizacja: 18.12.2012 21:48 Publikacja: 18.12.2012 15:27

Sojusz konkurentów w mobilnej aplikacji „Zamów Zakupy"

Foto: Listonic.pl

Trzej wielcy rywale na polskim internetowym rynku spożywczym zjednoczeni pod jednym dachem – ten cud udał się aplikacji mobilnej "Zamów Zakupy" stworzonej przez polskiego mistrza list zakupowych Listonic. Pomysł jest nowy – nikt na polskim rynku podobnej unii nie zawiązał, a na świecie istnieje zaledwie kilka podobnych rozwiązań.

To rozwiązanie dla tych wszystkich, którzy robią zakupy spożywcze online – tyle że teraz mogą to zrobić z poziomu swojego smartfonu i w ramach jednej aplikacji mają wybór pomiędzy ofertami trzech dużych e-sklepów.

– Almę, Frisco i A.pl przekonało do nas to, że jesteśmy dla nich nowym, niekonkurencyjnym kanałem sprzedaży, i to dość znaczącym, bo Listonic.pl ma bazę ponad 350 tys. użytkowników – mówi Filip Miłoszewski, współwłaściciel Listonic.pl, łódzkiej firmy oferującej internetowe i mobilne aplikacje do tworzenia interaktywnych list zakupów. Dodaje, że firma pracuje teraz nad rozwinięciem oferty zakupów w swojej najnowszej aplikacji, finalizując rozmowy z kolejnymi dwoma dużymi partnerami. Z kilkoma innymi wciąż pertraktuje.

Aplikacja "Zamów Zakupy" działa dopiero od trzech tygodni i w tym czasie pobrało ją około 6 tys. osób. Do końca tego roku ma ich być już około 10 tys.

- Nasze prognozy na 2013 rok zależą od tego, ilu jeszcze partnerów uda nam się pozyskać do tego projektu – twierdzi Miłoszewski. – Natomiast widzimy wyraźnie, że polski rynek aplikacji mobilnych bardzo przyśpieszył w ostatnim czasie, w związku z tym przewidujemy, że liczba użytkowników naszej pierwotnej aplikacji, Listonic.pl, wzrośnie w 2013 roku do około 1 mln.

Łódzka firma chce w przyszłym roku wyjść ze swoim najnowszym pomysłem za granicę, a na pierwszy ogień wybrała Stany Zjednoczone.

- To obiecujący kierunek, bo mobile commerce czekają wielokrotne wzrosty, a mamy produkt, który bez kompleksów może konkurować z najlepszymi aplikacjami zakupowymi z USA – twierdzi Miłoszewski.

Trzej wielcy rywale na polskim internetowym rynku spożywczym zjednoczeni pod jednym dachem – ten cud udał się aplikacji mobilnej "Zamów Zakupy" stworzonej przez polskiego mistrza list zakupowych Listonic. Pomysł jest nowy – nikt na polskim rynku podobnej unii nie zawiązał, a na świecie istnieje zaledwie kilka podobnych rozwiązań.

To rozwiązanie dla tych wszystkich, którzy robią zakupy spożywcze online – tyle że teraz mogą to zrobić z poziomu swojego smartfonu i w ramach jednej aplikacji mają wybór pomiędzy ofertami trzech dużych e-sklepów.

Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca