Sojusz konkurentów w mobilnej aplikacji „Zamów Zakupy"

Alma24.pl, Frisco.pl i A.pl znalazły się na wspólnej platformie zakupowej, dostępnej na smartfonie

Aktualizacja: 18.12.2012 21:48 Publikacja: 18.12.2012 15:27

Sojusz konkurentów w mobilnej aplikacji „Zamów Zakupy"

Foto: Listonic.pl

Trzej wielcy rywale na polskim internetowym rynku spożywczym zjednoczeni pod jednym dachem – ten cud udał się aplikacji mobilnej "Zamów Zakupy" stworzonej przez polskiego mistrza list zakupowych Listonic. Pomysł jest nowy – nikt na polskim rynku podobnej unii nie zawiązał, a na świecie istnieje zaledwie kilka podobnych rozwiązań.

To rozwiązanie dla tych wszystkich, którzy robią zakupy spożywcze online – tyle że teraz mogą to zrobić z poziomu swojego smartfonu i w ramach jednej aplikacji mają wybór pomiędzy ofertami trzech dużych e-sklepów.

– Almę, Frisco i A.pl przekonało do nas to, że jesteśmy dla nich nowym, niekonkurencyjnym kanałem sprzedaży, i to dość znaczącym, bo Listonic.pl ma bazę ponad 350 tys. użytkowników – mówi Filip Miłoszewski, współwłaściciel Listonic.pl, łódzkiej firmy oferującej internetowe i mobilne aplikacje do tworzenia interaktywnych list zakupów. Dodaje, że firma pracuje teraz nad rozwinięciem oferty zakupów w swojej najnowszej aplikacji, finalizując rozmowy z kolejnymi dwoma dużymi partnerami. Z kilkoma innymi wciąż pertraktuje.

Aplikacja "Zamów Zakupy" działa dopiero od trzech tygodni i w tym czasie pobrało ją około 6 tys. osób. Do końca tego roku ma ich być już około 10 tys.

- Nasze prognozy na 2013 rok zależą od tego, ilu jeszcze partnerów uda nam się pozyskać do tego projektu – twierdzi Miłoszewski. – Natomiast widzimy wyraźnie, że polski rynek aplikacji mobilnych bardzo przyśpieszył w ostatnim czasie, w związku z tym przewidujemy, że liczba użytkowników naszej pierwotnej aplikacji, Listonic.pl, wzrośnie w 2013 roku do około 1 mln.

Łódzka firma chce w przyszłym roku wyjść ze swoim najnowszym pomysłem za granicę, a na pierwszy ogień wybrała Stany Zjednoczone.

- To obiecujący kierunek, bo mobile commerce czekają wielokrotne wzrosty, a mamy produkt, który bez kompleksów może konkurować z najlepszymi aplikacjami zakupowymi z USA – twierdzi Miłoszewski.

Trzej wielcy rywale na polskim internetowym rynku spożywczym zjednoczeni pod jednym dachem – ten cud udał się aplikacji mobilnej "Zamów Zakupy" stworzonej przez polskiego mistrza list zakupowych Listonic. Pomysł jest nowy – nikt na polskim rynku podobnej unii nie zawiązał, a na świecie istnieje zaledwie kilka podobnych rozwiązań.

To rozwiązanie dla tych wszystkich, którzy robią zakupy spożywcze online – tyle że teraz mogą to zrobić z poziomu swojego smartfonu i w ramach jednej aplikacji mają wybór pomiędzy ofertami trzech dużych e-sklepów.

Biznes
Zatopiony superjacht „brytyjskiego Billa Gates'a" podniesiony z dna
Biznes
Kto inwestuje w Rosji? Nikt. Prezes Sbierbanku alarmuje
Biznes
Chińskie firmy medyczne wykluczone z dużych unijnych przetargów
Biznes
Trump ostrożny ws. Iranu. Europejska produkcja zbrojeniowa, Rosja na krawędzi kryzysu
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Biznes
Europa musi produkować pięć razy więcej broni, by stawić czoło Rosji