Po pierwszym kwartale Peugeot zajmował szóste miejsce w rankingu rejestracji nowych samochodów na polskim rynku z wynikiem 5128 aut (według Samaru). To o 23 proc. więcej niż w tym samym czasie przed rokiem. Udział rynkowy importera wzrósł do 6 proc. w porównaniu do 4,74 proc. w pierwszym kwartale ubiegłego roku.
Po zmianach organizacyjnych Sophie Passard odpowiada za wyniki handlowe marki Peugeot oraz reprezentuje ją wobec sieci autoryzowanych dystrybutorów, klientów oraz mediów w Polsce. W ramach struktury międzynarodowej Dyrektor Marki Peugeot w Polsce hierarchicznie podlega Albéricowi Chopelin, Dyrektorowi Europy Centralnej i Północnej, który z kolei bezpośrednio odpowiada Dyrektorowi Generalnemu Marki Peugeot, Maxime'owi Picat. Analogiczne zmiany struktury zostały wprowadzone w całej Europie.
Sophie Passard pracuje w Grupie PSA od ponad 25 lat. W swojej karierze pełniła wiele funkcji w dyrekcjach sprzedaży, marketingu i w obsłudze posprzedażnej. Przed przyjazdem do Polski w październiku 2012 r. była Dyrektorem Marki Peugeot, a następnie Dyrektorem obu Marek Peugeot i Citroën w Chorwacji. Jest absolwentką Instytutu Nauk Politycznych i Ekonomicznych w Paryżu.