Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.06.2019 16:17 Publikacja: 03.06.2019 14:29
Foto: Nike
Kobiecy mundial organizowany przez FIFA rozpocznie się w piątek 7 czerwca we Francji i potrwa przez miesiąc, do 7 lipca 2019 r. To będzie ósma edycja odbywających się co 4 lata mistrzostw świata w piłce nożnej, w których zmierzą się ze sobą drużyny kobiecie. Choć zawodniczek z pasją i zdolnościami w tej dyscyplinie sportu nie brakuje, nadal ich mecze wzbudzają znacznie mniejsze zainteresowanie kibiców i są słabiej sponsorowane.
Coraz więcej firm związanych ze sportem chce to zmienić i wypromować kobiecą piłkę nożną. Jedną z nich jest Nike, który tydzień przez startem tegorocznego mundialu wyemitował nową reklamę w ramach kampanii Dream Further, o której w mig zrobiło się głośno w internecie. Firma pokazuje w spocie, że dziewczyny też mogą marzyć o karierze piłkarki, wygrywać mecze i wywoływać emocje w ogromnych stadionach pełnych kibiców.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Finansowanie dla polskich start-upów gwałtownie spada. W Rzymie państwa europejskie ustalają szczegóły odbudowy...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Do 22,5 zł rosły notowania Pepco Group na otwarciu czwartkowej sesji w reakcji na wyniki i plany handlowego prze...
W ciągu trzech lat tej brutalnej wojny reżim Putina zagrabił prywatne aktywa o wartości co najmniej 50 mld dolar...
Rosja atakuje Ukrainę rekordową ilością dronów i rakiet, Polska nisko w europejskim rankingu cyberbezpieczeństwa...
Polska znalazła się na odległym, 17. miejscu w Europie pod względem cyfrowego bezpieczeństwa – wynika z danych,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas