Reklama

Nike wywołał duże poruszenie reklamą wspierającą kobiecą piłkę nożną

Tuż przed zbliżającymi się mistrzostwami świata w piłce nożnej kobiet, firma Nike wypuściła reklamę, która pokazuje dziewczynkom, że również mogą odnieść wielki sukces w tej zdominowanej przez mężczyzn dyscyplinie.

Aktualizacja: 03.06.2019 16:17 Publikacja: 03.06.2019 14:29

Nike wywołał duże poruszenie reklamą wspierającą kobiecą piłkę nożną

Foto: Nike

ala

Kobiecy mundial organizowany przez FIFA rozpocznie się w piątek 7 czerwca we Francji i potrwa przez miesiąc, do 7 lipca 2019 r. To będzie ósma edycja odbywających się co 4 lata mistrzostw świata w piłce nożnej, w których zmierzą się ze sobą drużyny kobiecie. Choć zawodniczek z pasją i zdolnościami w tej dyscyplinie sportu nie brakuje, nadal ich mecze wzbudzają znacznie mniejsze zainteresowanie kibiców i są słabiej sponsorowane.

Coraz więcej firm związanych ze sportem chce to zmienić i wypromować kobiecą piłkę nożną. Jedną z nich jest Nike, który tydzień przez startem tegorocznego mundialu wyemitował nową reklamę w ramach kampanii Dream Further, o której w mig zrobiło się głośno w internecie. Firma pokazuje w spocie, że dziewczyny też mogą marzyć o karierze piłkarki, wygrywać mecze i wywoływać emocje w ogromnych stadionach pełnych kibiców.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Biotechnologiczne spółki z szansą na wzrosty
Biznes
Rząd zamawia druk Poradnika Bezpieczeństwa. Ile za to zapłacimy i kiedy do nas dotrze?
Biznes
Trump w Londynie, 4 mld na cybertarczę i zapowiedź głębokich reform w Niemczech
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Biznes
Potężny atak hakerski. Wyciekły dane logowania ponad 140 tysięcy kont Polaków
Reklama
Reklama