Słaby wynik firma tłumaczy wysoką bazą sprzed roku. Sprzedaż piwa w Polsce wywianowało wówczas Euro2012. Kompania Piwowarska prowadziła wówczas jedną z największych akcji promocyjnych w historii marki Tyskie pod nazwą Piąty Stadion.
SABMiller nie zachwycił wynikami w całej Europie. Sprzedaż jego piw spadła w pierwszym kwartale roku finansowego 2013/2014 (a w II kwartale roku 2013 r.) o 7 proc. Spadek tłumaczy słabymi nastrojami konsumentów i złą pogodą.
W Czechach sprzedaż piw SABMiller poszła w dół o 11 proc., a w Wielkiej Brytanii o 8 proc. Za to w Rumunii była o 13 proc. wyższa, ale głównie za sprawą marek ekonomicznych.
W roku finansowym, który skończył się 31 marca 2013 roku sprzedaż Kompanii Piwowarskiej urosła o 8 procent, do 14,5 milionów hl. Lider rynku wypadł lepiej niż branża. Łączna sprzedaż browarów zwiększyła się bowiem w tym samym czasie o 4 procent, do 38 mln hl.
Podsumowując ubiegł rok Robert Priday, szef KP zaznaczył, że w tym roku łączna sprzedaż piw w Polsce może być niższa niż w 2012 r.