- Starbucks to marka znana na całym świecie. Chcemy towarzyszyć naszym klientom każdego dnia i o każdej porze, kiedy tylko będą mieli ochotę na naszą najwyższej jakości kawę. Dzięki współpracy z LOT pasażerowie polskich linii lotniczych będą mogli cieszyć się naszymi produktami podczas podniebnych podróży. Jestem pewna, że aromatyczna kawa i pyszne przekąski Starbucks umilą im każdy rejs – komentuje powiedziała Magdalena Mularuk, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

- Zdecydowaliśmy się zaoferować naszym pasażerom możliwie największy wybór produktów wysokiej jakości – mówi  Michał Leman, dyrektor Biura Produktu Polskich Linii Lotniczych LOT. - Nowe menu skomponowaliśmy tak, aby każdy z naszych podróżnych znalazł coś dla siebie. Stawiamy na urozmaiconą i szeroką ofertę, w tym kawę Starbucks, która jest z najwyższej półki i wierzę, że  stanie się mocnym punktem oferty LOT-u - dodaje.

Starbucks VIA Ready Brew to bardzo drobno zmielona najwyższej jakości kawa przygotowywana z ziaren 100 proc. arabica. Oprócz aromatycznej kawy w ofercie LOT Gourmet dostępna będzie także owsianka z jabłkiem i cynamonem oraz płatki crunchy z pomarańczą i czekoladą marki Starbucks.