InPost: kolejna umowa w Wielkiej Brytanii
InPost, operator paczkomatów i podmiot zależny giełdowego Integer.pl, podpisał porozumienie z P4D, czołowym graczem rynku logistycznego w Wielkiej Brytanii.
Dzięki temu, zwiększy się elastyczność dostaw do konsumentów korzystających z usług kurierskich tej brytyjskiej sieci.
- Paczkomaty InPost zostały zainstalowane w najlepszych lokalizacjach: na stacjach benzynowych, w okolicach dworców, galerii handlowych i mniejszych punktów usługowych w całej Wielkiej Brytanii. Dzięki temu konsumenci mogą odebrać zamawiany towar niezależnie od pory dnia czy nocy – podkreśla Michelle De Pasquele, dyrektor handlowy InPost UK. - P4D to marka o wielkiej renomie – świetnie prosperuje na brytyjskim rynku pocztowo-kurierskim, dlatego nie możemy się doczekać chwili, w której jej klienci będą mogli skorzystać z naszej efektywnej i elastycznej dostawy towarów – dodaje.
Według najnowszych badań Consumer Futures, organizacji broniącej praw konsumenta, około 39 proc. klientów chcących skorzystać z usług urzędu pocztowego spędza w kolejce 5 minut lub więcej. Jak przekonują władze obu spółek, zawarte porozumienie to odpowiedź na tą negatywną tendencję. Konsumenci będą mogli bowiem skorzystać z nowego rozwiązania – 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu – kosztem znacznie mniej komfortowej wizyty w tradycyjnej placówce pocztowej.