Zapowiedź zmiany widać było od piątku na stronie internetowej telekomu, gdzie element logo – niebieski plus podkreślony czerwonym łukiem – został przemalowany na czarne „H". Taki zabieg w logo widać także było w telewizyjnych spotach wizerunkowych Polkomtelu.
Teoretycznie mógłby to być początek rebrandingu całej grupy. Jak mówił „Rz" Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu, do którego należy teraz Polkomtel, grupa zastanawia się nad wyborem wspólnej marki spośród już posiadanych lub stworzeniem jednej wspólnej dla platformy i telekomu.
– To pewnie najbardziej kluczowa decyzja do podjęcia, więc szukamy odpowiedzi na pytania, czy i kiedy – mówił Libicki.
Wyliczał wówczas zalety posiadania dwóch marek w grupie, ale też przyznawał, że może to powodować konfuzję komunikacyjną w głowach klientów.
Samo wykreślenie z logo matematycznego plusa mogłoby też zlikwidować skojarzenie z konkurencyjną wobec Cyfrowego Polsatu platformą satelitarną nc+.