Nowym inteligentnym zegarkiem koncern Apple chce dotrzeć do nowych klientów. Nowy sklep w ekskluzywnym domu towarowym Paryża ma, według mediów, pomóc amerykańskiej firmie zawojować nowy segment rynku.
Francuski portal Mac4Ever donosi, że od początku lutego na pierwszym pietrze domu towarowego trwają intensywne prace. Witryny sklepu są dokładnie zasłonięte. Portal donosi o kolejnym rzekomym sklepie Appla, który ma powstać w Paryżu na bulwarze Champs-Élysées.
Nowe sklepy to prawdopodobnie projekt nowej szefowej sprzedaży Apple Angeli Ahrendts, która miała poprawić sieć sprzedaży amerykańskiego koncernu.
Pod koniec sierpnia Apple zaprezentował swój Smartwatch w ekskluzywnym butiku Colette podczas paryskiego Fashion Week. Apple od początku podkreślało, że Smartwatch jest bardziej dziełem sztuki i mody niż elektroniki. Będzie także wariant, który będzie zrobiony z 18-karatowego złota. Pierwszy Smartwatch ma się pojawić w sklepach w kwietniu. Media liczą, że Apple zdradzi więcej szczegółów na temat nowego produktu w marcu tego roku.
Dziennik "Wall Street Journal"poinformował, że koncern z Cuppertino zamówił u swoich azjatyckich dostawców 6 mln sztuk inteligentnych zegarków, w cenie 349 dolarów za sztukę.