Reklama

Konsumenci czytają recenzje

Ceny są oczywiście ważne na finalnym etapie, ale gdy konsumenci zastanawiają się co kupić kluczowe są opinie, nawet od nieznanych im osób.

Publikacja: 25.03.2015 11:13

Konsumenci czytają recenzje

Foto: Bloomberg

Jak wynika z badań zrealizowanych na zlecenie RTB House przez Grupę IQS, recenzje, testy i artykuły są jednymi z najpopularniejszych źródeł informacji o produktach, bez względu na to czy kupujemy w internecie czy w tradycyjnym sklepie.

Analizy pokazują, że w zależności od kategorii asortymentu, na wczesnym etapie podejmowania decyzji o zakupie recenzje śledzi nawet 85 proc., testy przegląda 81 proc., a artykuły czyta 76 proc. internautów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Coś eksplodowało w zakładach zbrojeniowych na Uralu. Fala uderzeniowa i chmura w kształcie grzyba
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Materiał Promocyjny
Trzy dekady budowy niemiecko-polskiej współpracy
Biznes
Orange Polska zaskoczył siłą IT i smartfonów. Ale to hurt ma przynieść prawdziwe zyski
Biznes
Zmiana w unijnym programie SAFE? Porozumienie USA–Indie i spór UE z Chinami
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Człowiek w centrum zmian w organizacji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama