Reklama

Konsumenci czytają recenzje

Ceny są oczywiście ważne na finalnym etapie, ale gdy konsumenci zastanawiają się co kupić kluczowe są opinie, nawet od nieznanych im osób.

Publikacja: 25.03.2015 11:13

Konsumenci czytają recenzje

Foto: Bloomberg

Jak wynika z badań zrealizowanych na zlecenie RTB House przez Grupę IQS, recenzje, testy i artykuły są jednymi z najpopularniejszych źródeł informacji o produktach, bez względu na to czy kupujemy w internecie czy w tradycyjnym sklepie.

Analizy pokazują, że w zależności od kategorii asortymentu, na wczesnym etapie podejmowania decyzji o zakupie recenzje śledzi nawet 85 proc., testy przegląda 81 proc., a artykuły czyta 76 proc. internautów.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Biznes
Potężny atak hakerski. Wyciekły dane logowania ponad 140 tysięcy kont Polaków
Biznes
Sankcje na Rosję opóźnione, spór CDU–SPD i propozycja reparacji Prezydenta
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Reklama
Reklama