Reklama
Rozwiń

Procter&Gamble się odchudza

Koncern Procter&Gamble szuka chętnych na cześć swoich marek. Pod młotek mają pójść m.in. Wella, Pantene i Oil of Olaz.

Publikacja: 10.04.2015 13:58

P&G sprzedaje część swoich marek

P&G sprzedaje część swoich marek

Foto: Bloomberg

P&G prowadzi już rozmowy z potencjalnymi kupcami - twierdzi agencja Bloomberg, informując, że negocjacje trwają m.in. z przedstawicielami niemieckiego koncernu Henkel, holenderskiego Unilever, amerykańskich Revlon oraz Coty, a także japońskiego potentata chemiczno-kosmetycznego Kao. Agencja Reuters pisze, że wśród potencjalnych kupców są także L'Oreal, Colgate i Kimberly Clark.

Według doniesień prasowych, P&G zamierza sprzedać wszystkie swoje marki perfumeryjno-kosmetyczne. Za wszystkie chce w sumie 18 mld dol., ale nie wyklucza też sprzedawania ich pojedynczo.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Trump wysyła listy i grozi BRICS, polskie firmy liderami AI, paraliż w Rosji
Biznes
Benefit Systems na rynku wellbeing: przepis na skalowalny sukces
Biznes
Spotify zirytował turecki rząd. Playlisty obrażają żonę Erdogana
Biznes
Napięcia UE–Chiny. Rozmowa Trumpa i Zełenskiego i szczyt BRICS w Rio
Biznes
Rosyjski bogacz traci majątek. Sfinansuje wojnę Putina