Reklama

Procter&Gamble się odchudza

Koncern Procter&Gamble szuka chętnych na cześć swoich marek. Pod młotek mają pójść m.in. Wella, Pantene i Oil of Olaz.

Publikacja: 10.04.2015 13:58

P&G sprzedaje część swoich marek

P&G sprzedaje część swoich marek

Foto: Bloomberg

P&G prowadzi już rozmowy z potencjalnymi kupcami - twierdzi agencja Bloomberg, informując, że negocjacje trwają m.in. z przedstawicielami niemieckiego koncernu Henkel, holenderskiego Unilever, amerykańskich Revlon oraz Coty, a także japońskiego potentata chemiczno-kosmetycznego Kao. Agencja Reuters pisze, że wśród potencjalnych kupców są także L'Oreal, Colgate i Kimberly Clark.

Według doniesień prasowych, P&G zamierza sprzedać wszystkie swoje marki perfumeryjno-kosmetyczne. Za wszystkie chce w sumie 18 mld dol., ale nie wyklucza też sprzedawania ich pojedynczo.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Horizon4Poland’25 – największy matchmaking w Polsce!
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Nvidia przebija 5 bln dol., USA tną siły w Europie, Francja kontra Big techy
Biznes
Rosjanie nie chcą wypoczywać w Królewcu, boją się wojny i drożyzny
Biznes
Między transparentnością a ochroną przed nadużyciami
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Materiał Partnera
11 wież Eiffla czekolady rocznie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama