Reklama

Procter&Gamble się odchudza

Koncern Procter&Gamble szuka chętnych na cześć swoich marek. Pod młotek mają pójść m.in. Wella, Pantene i Oil of Olaz.

Publikacja: 10.04.2015 13:58

P&G sprzedaje część swoich marek

P&G sprzedaje część swoich marek

Foto: Bloomberg

P&G prowadzi już rozmowy z potencjalnymi kupcami - twierdzi agencja Bloomberg, informując, że negocjacje trwają m.in. z przedstawicielami niemieckiego koncernu Henkel, holenderskiego Unilever, amerykańskich Revlon oraz Coty, a także japońskiego potentata chemiczno-kosmetycznego Kao. Agencja Reuters pisze, że wśród potencjalnych kupców są także L'Oreal, Colgate i Kimberly Clark.

Według doniesień prasowych, P&G zamierza sprzedać wszystkie swoje marki perfumeryjno-kosmetyczne. Za wszystkie chce w sumie 18 mld dol., ale nie wyklucza też sprzedawania ich pojedynczo.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
43 mld euro z UE dla Polski, wyzwanie demograficzne i rozwój energetyki w Afryce
Biznes
Premier Donald Tusk wskazał nowego prezesa UKE. Teraz zagłosuje Sejm
Biznes
Upadek rządu we Francji, drony nad Polską i apel producentów aut elektrycznych
Biznes
Nie ma przedsiębiorczości bez stabilności
Biznes
USA zwiększą presję na Rosję? Koszty braku zaufania i kara UE dla Google
Reklama
Reklama