Procter&Gamble się odchudza

Koncern Procter&Gamble szuka chętnych na cześć swoich marek. Pod młotek mają pójść m.in. Wella, Pantene i Oil of Olaz.

Publikacja: 10.04.2015 13:58

P&G sprzedaje część swoich marek

P&G sprzedaje część swoich marek

Foto: Bloomberg

P&G prowadzi już rozmowy z potencjalnymi kupcami - twierdzi agencja Bloomberg, informując, że negocjacje trwają m.in. z przedstawicielami niemieckiego koncernu Henkel, holenderskiego Unilever, amerykańskich Revlon oraz Coty, a także japońskiego potentata chemiczno-kosmetycznego Kao. Agencja Reuters pisze, że wśród potencjalnych kupców są także L'Oreal, Colgate i Kimberly Clark.

Według doniesień prasowych, P&G zamierza sprzedać wszystkie swoje marki perfumeryjno-kosmetyczne. Za wszystkie chce w sumie 18 mld dol., ale nie wyklucza też sprzedawania ich pojedynczo.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej