Aktualizacja: 19.05.2015 14:14 Publikacja: 19.05.2015 13:34
Foto: Bloomberg
Sieć podaje, że w 2014 r. osiągnęła netto 516 mln zł przychodów, co oznacza kolejny z rzędu rok z kilkuprocentowym wzrostem obrotów. Firma ma już niemal 200 salonów i jest zdecydowanym liderem rynku jubilerskiego wartego ok. 2 mld zł. Jak przyznają jej pracownicy w 2014 r. wzrosty zanotowała w zasadzie we wszystkich segmentach działalności – od produktów srebrnych po biżuterię ekskluzywną czy najdroższe marki zegarków.
Zegarmistrzostwo to jeden z priorytetów, polska spółka kupiła już dwie marki pod którymi produkowane są w Szwajcarii zegarki. Podpoznańska firma w 2013 r. przejęła istniejącą od 1881 r. szwajcarską markę zegarków Albert Riele. Po ponownym podjęciu wygaszonej przez poprzednika produkcji z powodzeniem sprzedaje zegarki tej marki w salonach w Polsce, po targach w Bazylei zostały także sprzedane już na inne rynki.
Polska mierzy się z gwałtownym spadkiem dzietności. Mateusz Łakomy, ekspert ds. demografii wskazuje na przyczyny...
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas