Reklama
Rozwiń
Reklama

Zagraniczna ekspansja jest niezbędna, by konkurować

Osiągnęliśmy taki etap w rozwoju firm, że chcąc nadal iść naprzód, musimy wyjść w świat – mówili przedsiębiorcy podczas gali „Rzeczpospolitej" w Krakowie.

Publikacja: 16.06.2015 22:00

Nasi laureaci podczas krakowskiej gali

Nasi laureaci podczas krakowskiej gali

Foto: Fotorzepa, Karolina Jonderko Karolina Jonderko

– W przypadku produktów, przy powstaniu których nakłady na badania i rozwój są znaczące, aby uzyskać efekty skali, eksport jest niezbędny – twierdzi Ryszard Florek, założyciel i prezes Fakro, laureat tytułu Osobowość Eksportu przyznanego przez „Rzeczpospolitą".

Jego zdaniem, wchodząc na nowy rynek, trzeba przezwyciężyć wiele przeszkód, zazwyczaj trudnych do przewidzenia. – Gdziekolwiek się pojawiamy, tam ceny okien dachowych spadają nawet o kilkadziesiąt procent. To często zaburza nasze dokonane wcześniej analizy – dodał.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Brytyjczycy sprzedają światłowody w Polsce. Orange i APG przejmą Nexerę
Biznes
90 mld euro dla Ukrainy, droższy prąd i miliardowy kontrakt ICEYE
Biznes
„Buy European”, czyli… jak nie dać Amerykanom zarobić na rosyjskiej wojnie
Biznes
Geopolityka, gospodarka, technologie - prognozy Rzeczpospolitej na 2026
Biznes
Agnieszka Gajewska nową prezeską PwC w Europie Środkowo-Wschodniej
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama