HDS to właściciel m.in. sieci sklepów Relay, czy Inmedio. Dzięki porozumieniu DHL zyska w naszym kraju 600 nowych punktów do odbioru i nadawania paczek. Kurierska firma podała, że po niezbędnych szkoleniach salony prasowe Relay i Inmedio już w sierpniu oferować będą możliwość wysłania i odebrania przesyłek DHL. To oznacza, że koncern będzie miał w Polsce jedną z najliczniejszych sieci tego typu – w sumie będzie liczyć 1000 placówek.

– Zeszły rok był rekordowym pod względem ilości przewiezionych przesyłek, a tendencja wzrostowa utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie. Rozszerzając sieć punktów DHL Parcelshop, skupiamy się na potrzebach konsumentów, które stale się zmieniają i wyznaczają nowe standardy na rynku przesyłek ekspresowych – mówi Igor Caban, dyrektor zarządzający DHL Parcel.

Jak podkreśla, oprócz dostępu do informacji o statusie przesyłki, które stało się już normą, często pojawia się potrzeba zmiany adresu dostawy, kiedy przesyłka jest już w drodze lub chęć jej samodzielnego odbioru.

– W odpowiedzi właśnie na te potrzeby dynamicznie rozwijamy sieć DHL Parcelshop – zaznacza.

Oprócz obiektów HDS w sieci DHL Parcelshop znajdują się już stacje paliw Shell i Moya, a także sklepy Małpka i Neonet oraz indywidualne punkty usługowo-handlowe. Zlokalizowane są one w pobliżach centrów handlowych i przy szlakach komunikacyjnych.