Aktualizacja: 29.09.2015 16:46 Publikacja: 29.09.2015 16:46
Samoloty byłyby używane przez planowaną przez Cargolux spółkę j.v. z jej udziałowcem Henan Civil Aviation Development & Investment (HNCA), mającym w nim 35 proc.; spółka miałaby swą siedzibę w Zhengzhou w środkowych Chinach.
- Na tę chwilę plan jest taki: kupno dalszych 5 B747 dla projektu, który będzie zlokalizowany w Chinach, niezależnie od istniejącej floty - poinformował prezes Cargolux, Dirk Reich po odebraniu trzynastego z 14 zamówionych B747-8 cargo.
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Posłowie do Parlamentu Europejskiego poparli w czwartek podniesienie ceł na nawozy oraz niektóre rosyjskie i bia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas