Reklama

Afera dieslowa pogrąża nie tylko VW

Wartość marki Volkswagen już spadła o jedną trzecią i zdaniem ekspertów negatywnie wpływa na wizerunek całego niemieckiego biznesu.

Aktualizacja: 01.10.2015 22:53 Publikacja: 01.10.2015 22:00

Afera dieslowa pogrąża nie tylko VW

Foto: Bloomberg

Jak oszacowała firma Brand Finance specjalizująca się w wycenianiu marek, jeszcze przed aferą z „lewym" oprogramowaniem do pomiaru spalin marka VW wyceniana była na 31 mld dol., co dawało jej trzecie miejsce wśród wszystkich motoryzacyjnych marek świata. Ale wybuch afery spowodował, że jej wartość już spadła o ok. jedną trzecią (10 mld dol.), a kryzys jeszcze nawet nie został zażegnany. Warto przypomnieć, że w ciągu 2014 r. jej wartość wzrosła o 4 mld dol.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Ogromna awaria internetu. Nie działa wiele popularnych aplikacji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Materiał Promocyjny
Black Friday 2025 już niedługo. Co warto kupić?
Biznes
Trump daje szansę Putinowi, wydatki socjalne windują dług, Wlk. Brytania i OZE
Biznes
Imperium zbudowane przez Zygmunta Solorza bliskie ważnego rozstrzygnięcia
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
System kaucyjny w pytaniach i odpowiedziach. Wyjaśniamy, jak to działa
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama