Reklama

Afera dieslowa pogrąża nie tylko VW

Wartość marki Volkswagen już spadła o jedną trzecią i zdaniem ekspertów negatywnie wpływa na wizerunek całego niemieckiego biznesu.

Aktualizacja: 01.10.2015 22:53 Publikacja: 01.10.2015 22:00

Afera dieslowa pogrąża nie tylko VW

Foto: Bloomberg

Jak oszacowała firma Brand Finance specjalizująca się w wycenianiu marek, jeszcze przed aferą z „lewym" oprogramowaniem do pomiaru spalin marka VW wyceniana była na 31 mld dol., co dawało jej trzecie miejsce wśród wszystkich motoryzacyjnych marek świata. Ale wybuch afery spowodował, że jej wartość już spadła o ok. jedną trzecią (10 mld dol.), a kryzys jeszcze nawet nie został zażegnany. Warto przypomnieć, że w ciągu 2014 r. jej wartość wzrosła o 4 mld dol.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Reklama
Reklama