Reklama
Rozwiń
Reklama

Używane auto prosto z salonu

O rynek wynajmu długoterminowego firmy finansowe walczą z importerami. Na sprzedaży pojazdów po leasingu zarabia się bowiem dużo więcej niż na nowych.

Publikacja: 23.12.2015 21:00

Używane auto prosto z salonu

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

LeasePlan otworzył w Warszawie salon z samochodami poleasingowymi. Obiekt ma niecałe 4 tys. mkw. i zgromadzono w nim 300 samochodów. Docelowo będzie ich 600.

To pierwszy przypadek w Polsce, aby firma finansowa zajęła się detaliczną sprzedażą aut we własnym salonie. Prezes LeasePlan Management Polska Sławomir Wontrucki nie wyklucza, że spółka otworzy kolejne tego typu punkty. LeasePlan sprzedaje corocznie sześć tysięcy aut mających od roku do pięciu lat.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Biznes
Plan USA dla Ukrainy, AI uderza w copywriterów i impas na COP30
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Wojna Putina zatapia stocznie Rosji. Nie płacą i zwalniają
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama