Reklama

Używane auto prosto z salonu

O rynek wynajmu długoterminowego firmy finansowe walczą z importerami. Na sprzedaży pojazdów po leasingu zarabia się bowiem dużo więcej niż na nowych.

Publikacja: 23.12.2015 21:00

Używane auto prosto z salonu

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

LeasePlan otworzył w Warszawie salon z samochodami poleasingowymi. Obiekt ma niecałe 4 tys. mkw. i zgromadzono w nim 300 samochodów. Docelowo będzie ich 600.

To pierwszy przypadek w Polsce, aby firma finansowa zajęła się detaliczną sprzedażą aut we własnym salonie. Prezes LeasePlan Management Polska Sławomir Wontrucki nie wyklucza, że spółka otworzy kolejne tego typu punkty. LeasePlan sprzedaje corocznie sześć tysięcy aut mających od roku do pięciu lat.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Biznes
Zaproszenie AfD było błędem. Związek Przedsiębiorców Rodzinnych koryguje stanowisko
Biznes
Polacy doceniają UE, Czechy w projekcie Gigafabryki AI i wyższy CIT dla banków
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Dziennikarka „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” wyróżniona nagrodą „ESG Angels”
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama