InPost rozbudowuje infrastrukturę swoich Punktów Obsługi Klienta

Pocztowy operator z grupy Integer.pl rozbudowuje infrastrukturę swoich Punktów Obsługi Klienta (POK).

Publikacja: 09.03.2016 13:45

Spółka chce je przystosować do usług dedykowanych e-commerce. InPost zapewnia, że w nowej sieci POK będzie można łatwo nadać list, przesyłkę do paczkomatów, a także skorzystać z usługi kurierskiej, czy odebrać paczkę. Firma ma także nowego managera odpowiedzialnego za pion rozwoju sieci – został nim Wiesław Tkaczuk, który wcześniej pracował m.in. dla grupy Kolporter (w latach 2011-2014 był prezesem firmy kurierskiej K-Ex).

– Konsekwentnie budujemy naszą pozycję w sektorze usług dla e-commerce. Obecnie rozszerzamy naszą sieć POK-ów tak, by przystosować ją również do nadawania listów, przesyłek kurierskich i paczkomatowych. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na włączenie do naszego zespołu doświadczonego managera – argumentuje Sebastian Anioł, prezes InPostu.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Kto inwestuje w Rosji? Nikt. Prezes Sbierbanku alarmuje
Biznes
Chińskie firmy medyczne wykluczone z dużych unijnych przetargów
Biznes
Trump ostrożny ws. Iranu. Europejska produkcja zbrojeniowa, Rosja na krawędzi kryzysu
Biznes
Europa musi produkować pięć razy więcej broni, by stawić czoło Rosji
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Biznes
Bioróżnorodność wymaga coraz większej uwagi