Reklama

InPost rozbudowuje infrastrukturę swoich Punktów Obsługi Klienta

Pocztowy operator z grupy Integer.pl rozbudowuje infrastrukturę swoich Punktów Obsługi Klienta (POK).

Publikacja: 09.03.2016 13:45

Spółka chce je przystosować do usług dedykowanych e-commerce. InPost zapewnia, że w nowej sieci POK będzie można łatwo nadać list, przesyłkę do paczkomatów, a także skorzystać z usługi kurierskiej, czy odebrać paczkę. Firma ma także nowego managera odpowiedzialnego za pion rozwoju sieci – został nim Wiesław Tkaczuk, który wcześniej pracował m.in. dla grupy Kolporter (w latach 2011-2014 był prezesem firmy kurierskiej K-Ex).

– Konsekwentnie budujemy naszą pozycję w sektorze usług dla e-commerce. Obecnie rozszerzamy naszą sieć POK-ów tak, by przystosować ją również do nadawania listów, przesyłek kurierskich i paczkomatowych. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na włączenie do naszego zespołu doświadczonego managera – argumentuje Sebastian Anioł, prezes InPostu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Premier Donald Tusk wskazał nowego prezesa UKE. Teraz zagłosuje Sejm
Biznes
Upadek rządu we Francji, drony nad Polską i apel producentów aut elektrycznych
Biznes
Nie ma przedsiębiorczości bez stabilności
Biznes
USA zwiększą presję na Rosję? Koszty braku zaufania i kara UE dla Google
Biznes
Pozytywne zaskoczenia w wynikach spółek
Reklama
Reklama