Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 21.10.2016 13:45 Publikacja: 21.10.2016 13:03
Foto: Bloomberg
Największa grupa samochodowa w Europie musi wypracować oszczędności w najbardziej kosztownej działalności w Niemczech, aby mieć środki na finansowanie prac nad samochodami elektrycznymi i autonomicznymi, gdy musi liczyć się z miliardowymi kosztami skandalu z emisjami spalin. Ok. 3 mld euro cięć przypadnie na działalność w Niemczech, gdzie VW ma największe zakłady.
Zakładane oszczędności są kolejnymi, po 5 mld euro przewidzianych w programie zwiększenia efektywności ogłoszonym w 2014 r., z czego 2,5 mld już osiągnięto. Cięcia pozwolą Niemcom zwiększyć marżę operacyjną swej głównej marki do 4 proc. w 2020 r. ze spodziewanych 2 proc. w tym roku. To mniej od pierwotnego celu 6 proc. i poniżej poziomu rentowności Renaulta, Peugeota, Forda i GM. Ani dyrekcja, ani rada pracowników nie chciały odnieść się do tych informacji.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Kształtowi nowego Programu Ramowego Unii Europejskiej oraz temu, w jaki sposób Polska może najefektywniej wykorz...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Po trzech kwartałach br. wartość inwestycji VC w Polsce była wyższa niż w całym ub. r. – podaje PFR. Choć ostatn...
Coraz więcej Polaków ogranicza wydatki, Unia Europejska przyspiesza odejście od rosyjskiego gazu, a globalna awa...
Powinniśmy wypracować lepszy model inwestycji dotyczących infrastruktury krytycznej, tak żeby prawo zamówień pub...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Przyszłość Europejskiego Zielonego Ładu nie jest sprawą wyłącznie klimatyczną, ale geopolityczną i gospodarczą....
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas